Gå til innhold

Test Drive Unlimited PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har ikke runnet det. Men jeg har ikke gjort alt extra greiene... Teller det på sann greier? Har kommet 47% elns.

8145335[/snapback]

 

Tror de teller ja...

 

Men ingen som har en profil dehar lyst til å dele med meg da?

En som gjerne ikke har kommet så alt for langt i spillet. Rundt 20% ca...

 

Orker ikke å spille alt på nytt igjen etter at profilen min ble slettet...

Lenke til kommentar
Har ikke runnet det. Men jeg har ikke gjort alt extra greiene... Teller det på sann greier? Har kommet 47% elns.

8145335[/snapback]

 

Tror de teller ja...

 

Men ingen som har en profil dehar lyst til å dele med meg da?

En som gjerne ikke har kommet så alt for langt i spillet. Rundt 20% ca...

 

Orker ikke å spille alt på nytt igjen etter at profilen min ble slettet...

8145497[/snapback]

Jeg har en 100% singleplayer savegame, bare send PM hvis vil ha...

Lenke til kommentar
Har ikke runnet det. Men jeg har ikke gjort alt extra greiene... Teller det på sann greier? Har kommet 47% elns.

8145335[/snapback]

 

Tror de teller ja...

 

Men ingen som har en profil dehar lyst til å dele med meg da?

En som gjerne ikke har kommet så alt for langt i spillet. Rundt 20% ca...

 

Orker ikke å spille alt på nytt igjen etter at profilen min ble slettet...

8145497[/snapback]

Jeg har en 100% singleplayer savegame, bare send PM hvis vil ha...

8146283[/snapback]

 

Tja...

Blir liksom ikke det samme det da...

Får ikke prøvd alle oppdragene hvor du skal frakte biler, men la gå da...

Lenke til kommentar
Jeg sliter litt jeg: Finner ikke flere race ! Har tatt alle jeg ser på mappet :thumbup:

 

Noen forslag om hva jeg skal gjøre?

8144491[/snapback]

 

Gå inn på rankingen i huset ditt å finn ut hvilket løp du mangler, deretter kan du bruke kartet du finner i linken for å se hvor det løpet er.

http://rs65.rapidshare.com/files/19562766/tduvg1.jpg

 

meget mulig at det er det samme løpet som ikke dukket opp hos meg; "A little challenge" Det er det jeg har ringet rundt på bildet.

 

 

post-99637-1173806376_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Takker! Skal begynne på igjen med spillet nå :thumbup:

8146560[/snapback]

 

Orker du det da? :tease:

 

Har snakket med Iceman så sender han meg savegamen hannes...

Blir ikke det samme, men skal likevell bli deilig å cruise rundt på øya å kjøpe masse biler :w00t:

8146600[/snapback]

 

Hvilken versjon er disse feilene på? :hmm:

Lenke til kommentar
Faen, saven klikka. :(

8148109[/snapback]

 

Hehe...

Velkommen i gruppa :whistle:

 

Har opplevd det samme to ganger jeg. Etter andre gang orket jeg ikke å lage en ny profil så jeg snakke med Iceman som var så vennlig å sendte meg sin save...

Men jeg føler at spillet begynner å bli litt kjedelig nå. Noe som min bærbare kan ta mye av skylden for. Får liksom ikke til å spille det helt optimalt og da blir det ikke noe morsomt. Opplever ting som at det er fryktelig vanskelig å kjøre de raskeste bilene og motorsyklene, fordi spillet ikke kjører helt smoot...

 

Hvis jeg har hatt min stasjonære så hadde det helt sikkert blitt noe annet, men den har jeg gitt til søsteren min fordi jeg ikke trenger den mere. Brukte den til bare spilling, en aktivitet jeg har kuttet ned mye på i det siste.

 

Men nå synes jeg det ble litt for mye off topic her jeg så bare fortsett med diskusjonen rundt TDU :whistle:

Lenke til kommentar
Noen som vet kordan man får Ford Mustang GT-R Concept? Vet at man må klare alle "Vehicle transport"-oppdragene, men det kommer ikkje  flere, har gjort 22 av 30. Må man kjøre helt perfekt på alle for å få dei andre oppdragene?

8154862[/snapback]

Du må mest sannsynlig finne de andre. Jeg gjør haikeroppdragene, og da jeg var ferdig med den 12. måtte jeg kjøre rundt omkring for å finne nye.

Lenke til kommentar
Noen som vet kordan man får Ford Mustang GT-R Concept? Vet at man må klare alle "Vehicle transport"-oppdragene, men det kommer ikkje  flere, har gjort 22 av 30. Må man kjøre helt perfekt på alle for å få dei andre oppdragene?

8154862[/snapback]

Du må klare 30/30 for å få mustange'n.

Ja, du finner ikke de andre, men de er jo gjemt rundt øya, du får bare kjøre der du ikke har kjørt.

Tips: Ikke leit på motorvegen.

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat kjøpt Test Drive Unlimited. Det ser ut som et veldig morsomt spill, men selv om det står at den saver, så blir ikke gamet mitt savet. Hver eneste gang jeg starter opp må jeg begynne på nytt. Noen som har noen forslag hva som kan gjøres? Jeg finner heller ingen mapper som viser noen save.

 

Spillet kjøres forresten på en AMD 64 3700+ og 1 gb ram. Spillet er ikke innstallert på C disken.

Endret av andrej1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...