Gå til innhold

Test Drive Unlimited PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spørsmål til dere som får Online delen til å funke, får dere opp noen downloads pakker her?:

 

26607951qo4.th.jpg

 

74869222re1.th.jpg

8133363[/snapback]

 

Jeg får heller ingen downloadspakker, de kommer vel etterhvert, men koster de noe mon tro? :hmm:

 

Forøvrig er TDU et råbra bilspill, personlig liker jeg missionene å frakte bilene til folk rund omkring på øya best. Der prøver jeg alltid få perfect, ettersom det gir masse ekstra penger og det gjør kjøringa veldig intens. Enten safer man og kjører rolig og forsiktig (tar laaaaang tid) eller så spiser man opp kilometerne fort og kjører farlig. :D

Lenke til kommentar
Håhå. Fikk kjøpt denne for bare 10.000 i går på markedsplassen. Snakk om kupp!

Jeg klarer aldri å kjøre løp online. Står alltid lobby unavaileable. Noen som har vært bort i dette før?

8137856[/snapback]

 

Å, hvor finner du markedsplassen da? Har bare spilt en dag så jeg har ikke kommet så langt og utforsket så mye enda. :) Selv har jeg reservert en Lamborghini Miura fordi den er så rå, rå lyd og hele pakka. I tillegg har jeg en Audi TT Sport, en nissan 350Z s-tune og en Jaguar xj220. Kan anbefale jaguaren, fordi til en pris av 160 000, så går den helt sykt. Og til slutt har jeg en bil til, nemlig en Ferrari 288 GTO, kongebil! Ser den på bildet under.

 

post-97607-1173718909_thumb.jpg

 

Og ja, får den som lurte så holdt jeg på å stikke av fra purken. Problemet er at jeg ikke vet hvordan jeg kan bli kvitt de. Å gjemme seg går iallefall ikke, hvordan skal jeg da bli kvitt de?

 

Edit: Drit i det, blei tatt likevel. Kjørte i 290 nedover motorveien og snerra veiblokkeringa deres. Fikk en hyggelig bot på 63 000 dollar. Jaja, blir ikke noe bil på meg iallefall. :no:

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
Edit: Drit i det, blei tatt likevel. Kjørte i 290 nedover motorveien og snerra veiblokkeringa deres. Fikk en hyggelig bot på 63 000 dollar. Jaja, blir ikke noe bil på meg iallefall. :no:

 

Når jeg får så store boter trykker jeg exit slik at den avslutter til windows før du betaler.

8138197[/snapback]

 

Fikk nettopp en (unnskyld uttrykket) helvetes jævla fittebot igjen på 84 000 dollar. Hadde nesten 300 000 i stad, men nå er jeg nede på 153 000kr. Skulle kjøre halve bana for å komme på de nye bilbutikkene og kansje kjøpe en ny bil, men neida. De penga gikk rett til purkehelveten.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
Hvorfor gidder dere det? Hvorfor ikke bare la være å kræsje? :p

8138254[/snapback]

 

ikke lett med en eldre ferrari i 300km/t på motorveien, og plutselig begynner ræva å sli ut. Og av alle mulige biler på hele spillet skulle jeg treffe den enest politibilen i en mils omkrets. deretter utviklet det seg og ble verre og verre. Enda vet jeg ikke hvordan jeg kan bli kvitt purken, er det bare å kjøre eller?

Lenke til kommentar

Nettopp installert TestDrive nå, men sliter en del med litt lagging, småhakking som til tider oppstår..litt irriterende. Kjører med fullt på alle detaljer, samt hdr, men laggingen oppstår om jeg så kjører i 1280 x 1024 eller 1900 x 1200, faktisk føler jeg ingen forskjell på framerate her. Om jeg tar av hdr, samt kjører detaljer ned på medium, er det fremdeles lagging til tider...har nyeste av alle drivere tiil den ulike hardwaren, så jeg vet ikke hva som er galt. Original Test Drive kjøres. Er det patcher som fikser dette? Noen råd fra noen?

Lenke til kommentar
Hvorfor gidder dere det? Hvorfor ikke bare la være å kræsje? :p

8138254[/snapback]

 

ikke lett med en eldre ferrari i 300km/t på motorveien, og plutselig begynner ræva å sli ut. Og av alle mulige biler på hele spillet skulle jeg treffe den enest politibilen i en mils omkrets. deretter utviklet det seg og ble verre og verre. Enda vet jeg ikke hvordan jeg kan bli kvitt purken, er det bare å kjøre eller?

8138288[/snapback]

 

Jeg vet ikke jeg nei, men når du bare har 1 skilt så går den bort etter en stund. Har ikke klart å få bort 3 skilt enda, prøvde å gjemme meg langt inne i skogen en gang, men det gikk ikke :no:

Lenke til kommentar

Hvilke biler har folket da? Selv har jeg disse:

 

* Ferrari 575 Maranello

* Nissan 350z Nismo s-tune

* Lotus Espirit v8

* Kawasaki Ninja ZX10R

* Maserati MC12

* Mv Agusta F4 Tamburini

* Chevrolet Corvette Z06 Coupe

* Ferrari F430

* Ferrari Enzo

* Saleen S7 Twin-turbo

* Lamborgini Miura P400Sv

* Triumph Speed Triple

* MV Agusta F4 Brutale 910S

* Aston Martin DB9 Coupe

* Konigsegg CC8s

* Audi TT Quattro Sport

Lenke til kommentar

Idet gledesrusen fortsatt var høy i TDU, greide spillet å messe opp hele saven min. Den fjerna ALLE plasser jeg hadde fått i ALLE løp, la ut random blå streker med hvor jeg har vært på øya og attpåtil fjerna håret fra figuren min og satt på ham noen teite solbriller....nei, jeg tuller ikke. Eneste den beholdt var bilene mine og satte opp game completition fra 23% til 30% (WTF?!).

 

Ett raskt blikk på TDU sine forum og jeg ser mange andre har opplevd samme skjebne. Så til andre her på forumet: ta backup av saven deres NÅ! Jeg må begynne fra starten igjen (ettersom den har satt minus tall på antall biler og kilometer jeg har kjørt i tillegg), denne gangen blir det offline modus ettersom det kun har skjedd med onlineprofiler ifølge det jeg leste på TDU forum.

 

Jeg er egentlig fly forbanna, men velger å droppe endeløs banningen og heller advare andre her. :)

 

TA BACKUP AV SAVENE DERES!

Endret av ResidentDante
Lenke til kommentar
selv har jeg en ganske beskjeden samling siden jeg nettopp har begynt på spillet. Men noen biler har jeg jo:

-Jaguar XJ220

-Lamborghini Miura

-Ferrari 288 GTO

-Nissan 350Z Nismo s-tune

-Audi TT Sport

8140064[/snapback]

 

Jeg hadde noen fine biler, men gjett hva som skjedde nettopp.

Spillet krasja og pcen restarta. Jeg startet opp spillet igjen og finner ut at det ikke er mulig å trykke på "continue game" :realmad:

 

Kan ikke uttrykke hvor skuffet jeg er. Hadde kommet ganske langt i spillet og, ca 20%...

Noen som vet om det er mulig å finne tilbake til savegamen min?

Skjekket i Mine Dokumenter og der fant jeg savegamen og alt så ut som om det var i orden, men får ikke mulighet til å komme inn på den i spillet... :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...