Gå til innhold

Noen kjenner til <Inner Sanctum>?


Anbefalte innlegg

Noen som er i EU guilden Inner sanctum på Silvermoon?

dette er helt "snobbete" guild, de snakker jo ikke med NOEN!

det syns jeg tar litt av gleden med spillet.. de sitter jo der og spiller uten liv-- jeg syns faktisk synn på dem :no:

7803478[/snapback]

det er synd på DEM fordi DE velger å ikke menge seg med (mongo)randoms 24/7, men heller spille effektivt?

Ja, dem er det virkelig synd på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan si jeg forstår hva trådstarter prøver å få fram. Har møtt på individer som oppfører seg utrolig snobbete. Skriver noe til de(ikke whisper eller chat, men bare 'Enter'), og de prøver å leke overlegne. Dette har jeg merket at er felles for endel folk i HighEnd guilds, men også for tidlige lvl 70s. Trist igrunn.

 

Dette er da folk som henger i "duellerings området".

Lenke til kommentar

Det er hyggelige og mindre hyggelige folk i de aller fleste harcore guilds. Kanskje dere har hatt uflaks.

 

Men, ja. Skal ikke nekte for at jeg også tror at det er noen folk i hardcore guilds som får betenkelig mye ut av å føle seg overlegne andre.

 

Bare ikke gjør feilen å dra alle over en kam. Man er ikke nødvendigvis complete asshole bare fordi man har bra gear, og sover med mobilen ved siden av puta for å kunne være tilgjengelig for ORBs 24/7 :)

Lenke til kommentar

Tja, en annen gang spurte en nihilum member meg om han kunne kjøpe en portal. Når jeg lagde portalen stakk han av uten å gi meg noe. Kanskje ikke så ille, men synes alikevel det var litt frekt. Og det kan godt hende jeg hadde uflaks, men det mest komiske var at han ene nihilum memberen ba meg skaffe meg et liv, eller skulle han logge på en av de to lvl 70iene sine og corpsecampe meg.

Lenke til kommentar
Når jeg spilte på Silvermoon hadde jeg god kontakt med medlemmer i Inner Sanctum. Folka er hardcore og temmelig hyggelig hvis du snakker til dem.

Selv "kjente" jeg Libre, Maren(Pekka), Eljt. Dette var disse jeg hadde litt kontakt med.

7816404[/snapback]

 

det er en IRL m8 som har god kontakt med maren etter å være potte selger fra lvl 40.. Er det sant at denne imba tanken er norsk?

 

+ silvermoons horde beste guild er sosiale som fanken! jeg ble kjent med GM'en (raidleader og alt sånt var ikke gm) i lvl 40 og ble pinede nesten Bestevenner..

Endret av MadsFN
Lenke til kommentar
Tja, en annen gang spurte en nihilum member meg om han kunne kjøpe en portal. Når jeg lagde portalen stakk han av uten å gi meg  noe. Kanskje ikke så ille, men synes alikevel det var litt frekt. Og det kan godt hende jeg hadde uflaks, men det mest komiske var at han ene nihilum memberen ba meg skaffe meg et liv, eller skulle han logge på en av de to lvl 70iene sine og corpsecampe meg.

7821495[/snapback]

Hahaha. For en retard ^^

Lenke til kommentar

Altså, de folka som er den mest poulære guilden på servern, og som ikke svarer, er bare wannabe "superstars". Dem er derimot supernerds, som leker superstars fordi det er det eneste dem kan oppnå i livet sitt.

 

Altså, når folk får 10 whisper i minuttet skjønner jeg det, men det er da fan ingen som får så mange whispers UANSETT årsak!

Har du vært first til å levle til 70, får du kanskje 20-30 whispers i timen fra forskjellige folk. De fleste går vel på "Hello! Grats on 70!" enkelt kan man isåfall lage en makro, "Hey ! Thanks :)". Værre er det ikke.

 

Folk som overseer hyggelige whispers med vilje er wannabe superstars som man like så greit bare kan la være i fred, så kan dem hygge seg med "stjerne" statusen sin.

 

Selvom jeg skjønner jo når folk spør "Hey! Since you just dinged 70 !! can you boost me?!? please?!?!??! i pay you 2G!!"

Endret av jhj
Lenke til kommentar

Blir så latterlig når enkelte vinkler dette mot at de er snobbete og ikke har noe liv. :nei: Jeg har selv en 60 hunter med tier 2 som jeg raidet med for lenge siden. Rerollet warlock og bruker denne som main i outland nå. Hunteren bruker jeg som bankchar nå pga disenchant og 18 slot´ere, og jeg blir regelrett nedspammet når jeg logger over på den i orgrimmar. Folk vil ha gull og boost og spør om hvor jeg fikk ditt og datt. Mange spør ikke engang, bare kommanderer deg til å gi dem gull. Og det har blitt ekstra mye nå som det vanligvis er få 60+ i orgrimmar på samme tid.

 

Jeg er kanskje for snill og svarer på alle whispers, men har ingen problemer med å skjønne dem som ikke gidder dette. Det blir litt som å kalle en kjendis for snobb osv. fordi han/hun ikke svarte personlig på et brev fra nettopp deg. Da ville de ikke gjort noe annet.

 

Og nei jeg sier ikke at lvl 70 folk er noen form for stjerner eller supermennesker, men selvfølgelig får de flere whispers fra folk som vil ha gull og fra de som spør om alt mulig.

Lenke til kommentar
Blir så latterlig når enkelte vinkler dette mot at de er snobbete og ikke har noe liv.  :nei:  Jeg har selv en 60 hunter med tier 2 som jeg raidet med for lenge siden. Rerollet warlock og bruker denne som main i outland nå. Hunteren bruker jeg som bankchar nå pga disenchant og 18 slot´ere, og jeg blir regelrett nedspammet når jeg logger over på den i orgrimmar. Folk vil ha gull og boost og spør om hvor jeg fikk ditt og datt. Mange spør ikke engang, bare kommanderer deg til å gi dem gull. Og det har blitt ekstra mye nå som det vanligvis er få 60+ i orgrimmar på samme tid.

 

Jeg er kanskje for snill og svarer på alle whispers, men har ingen problemer med å skjønne dem som ikke gidder dette. Det blir litt som å kalle en kjendis for snobb osv. fordi han/hun ikke svarte personlig på et brev fra nettopp deg. Da ville de ikke gjort noe annet.

 

Og nei jeg sier ikke at lvl 70 folk er noen form for stjerner eller supermennesker, men selvfølgelig får de flere whispers fra folk som vil ha gull og fra de som spør om alt mulig.

7854527[/snapback]

True, true. Men det er virkelig noen som blir helt stuck up og ufyselige også, bare slik at det er sagt. Gidder ikke å gå i detalj, men jeg syns det varmer å til en forandring møte vennlige og hjelpsomme folk fra "elite"-guildsa.

Endret av Carl M
Lenke til kommentar
Spiller på silvermoon selv. Har aldrig fått eit svar fra ein i Inner Sanctum. De er primadonnaer pga de er så uber  :nei:

7820757[/snapback]

Syns de er veldig greie igrunn jeg selv om den guilden som jeg var i tidligere hadde noen uoverenstemmelse etter noen ORB's ;)

 

 

Når jeg spilte på Silvermoon hadde jeg god kontakt med medlemmer i Inner Sanctum. Folka er hardcore og temmelig hyggelig hvis du snakker til dem.

Selv "kjente" jeg Libre, Maren(Pekka), Eljt. Dette var disse jeg hadde litt kontakt med.

7816404[/snapback]

 

det er en IRL m8 som har god kontakt med maren etter å være potte selger fra lvl 40.. Er det sant at denne imba tanken er norsk?

7850426[/snapback]

Tror ikke Maren er fra norge, tror han kom fra holland eller noe. Men er ikke sikker på det. Men det er veldig mange som kommer fra Sverige, Danmark og Norge i IS.

 

Forøvrig så ligger vi føre dem i Karazhan akkuratt nå på servern :whistle:

Lenke til kommentar

Enda en fortapt sjel. Men når jeg ser for meg en "gamer" i ett elite guild tenker jeg på han i southpark episoden som ganker alle. *Tipper det fleste også er utstøtte folk i samfunnet. Som har lite venner. Dem kan jo ikke ha et sosialt liv i tilleg. Har sett krava for å bli med i de "store" guilda. Og der sier det seg selv. Du kan ikke ha et liv utenom.

 

Så kommer sikkert noen til å komentere at di har jobb, trener osv utenom å være med i et elite guild... Hva så? Dem har ikke noe liv for det.

 

Jeg har spillt wow siden det komm ut selv men spiller kansje noen timer før jeg legger meg... Kunne aldrig vært med i ett guild som inner sanctum eller noe som sier jeg må spille 30+ timer i uka. Dem må jo nesten søke vist di skall på ferie en uke.

Lure på hva dem sier til kona si ( tvilsomt at dem har noen, men er alltid unntak). Beklager kjære får ikke lov å reise på ferie av guilden :S

Endret av Ingar123
Lenke til kommentar
Altså, når folk får 10 whisper i minuttet skjønner jeg det, men det er da fan ingen som får så mange whispers UANSETT årsak!

Har du vært first til å levle til 70, får du kanskje 20-30 whispers i timen fra forskjellige folk. De fleste går vel på "Hello! Grats on 70!" enkelt kan man isåfall lage en makro, "Hey ! Thanks :)". Værre er det ikke.

 

7850911[/snapback]

 

 

joo. når jeg spillte i en guild som var langt i Naxx fikk man over 30/40 whisper i timen.

Når vi tokk bosser fikk man altid 30/40 whisper bare da, what dropped?

 

dere som whiner over at de ikke svarer, tror dere at dere selv hadde svart alle når man får sykt mange whisper om samme spørsmålet.

 

tilslutt blir man dritt lei

Lenke til kommentar
Spiller på silvermoon selv. Har aldrig fått eit svar fra ein i Inner Sanctum. De er primadonnaer pga de er så uber  :nei:

7820757[/snapback]

Syns de er veldig greie igrunn jeg selv om den guilden som jeg var i tidligere hadde noen uoverenstemmelse etter noen ORB's ;)

 

 

Når jeg spilte på Silvermoon hadde jeg god kontakt med medlemmer i Inner Sanctum. Folka er hardcore og temmelig hyggelig hvis du snakker til dem.

Selv "kjente" jeg Libre, Maren(Pekka), Eljt. Dette var disse jeg hadde litt kontakt med.

7816404[/snapback]

 

det er en IRL m8 som har god kontakt med maren etter å være potte selger fra lvl 40.. Er det sant at denne imba tanken er norsk?

7850426[/snapback]

Tror ikke Maren er fra norge, tror han kom fra holland eller noe. Men er ikke sikker på det. Men det er veldig mange som kommer fra Sverige, Danmark og Norge i IS.

 

Forøvrig så ligger vi føre dem i Karazhan akkuratt nå på servern :whistle:

7854874[/snapback]

 

Tru.dat - Go Numen :)

 

PS: Inner Sanctum hjalp Shade (en annen guild) med og få TF, blandt de første i EU.

 

De hjalp også Shade med og farme til AQ Opening.

 

Aldri fått noe slengt i fleisen om jeg har spurt om noe.

Endret av percha
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...