Gå til innhold

Noen kjenner til <Inner Sanctum>?


Anbefalte innlegg

Ja, det er det jeg mener. Får du så mange whispers, skjønner jeg det. Men hvis du f.eks står i silithus alene og grinder rep, og får ètt hyggelig whisper fra en random "hey, grat's on killing the four horsemen ! " Eller noe slikt, ser jeg ingen grunn til å bruke 4 sekunder av livet sitt til å skrive en hyggelig beskjed tilbake.

 

Når dette derimot hoper seg opp, blir det jo selfølgelig litt unødvendig å svare. Greia er at de "største", de som spiller spillet mest, som spiller 24/7, blir ofte sett på som "helter" av dem i mindre level og dem med mindre raid experience. Dem oppfører seg dessverre slik også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tru.dat - Go Numen :)

:w00t:

 

Selv om jeg også har vært med i mange velykkede raidingguilds så syns jeg ikke mange er høye-på-pæra akkuratt. Men jeg fikk nok heromdagen da jeg skulle spille min mage litt i første sone i outlands, fikk ca 5-10 spam fra folk som skulle ha vann, mat og portals. Feck jeg ble så lei og logget av.

Endret av Phyx
Lenke til kommentar
Tror ikke Maren er fra norge, tror han kom fra holland eller noe. Men er ikke sikker på det. Men det er veldig mange som kommer fra Sverige, Danmark og Norge i IS.

 

 

Maren er Norsk - men den andre ubre tanken, Lorune er fra Holland. Og som du sier, er mange fra IS som er fra Norden. Har også bare positive ting å si om IS etter å ha gjennomført masse BG'r og spilt med en god del av deres members tidligere.

 

Og grats til Numen med progress:)

 

Og forresten, HEI PERCHA!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...