kjetilm Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Jeg har plutselig fått et problem med steam friends!! jeg ser at vennene mine spiller counter strike source (og jeg vet at de er på en server) men når jeg trykker "join" står det at de ikke er på en server... de vises heller ikke på find server->friends heller! en venn av meg har også det samme problemet. er det noe jeg ikke har fått med meg? eller er det til åss noe er galt? takker for alle seriøse svar! MvH: kjetilm
Beyma Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 steam klikker hele tiden.. tror ikke friends funker hos meg heller
kjetilm Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Skrevet 26. januar 2007 noen ganger er det bra noen ganger er det dritt dårlig,, men det hadde vært fint om det hadde blitt snart
Sidemaal Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Steam er bitch med meg også! Noe galt med steam
kjetilm Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Skrevet 27. januar 2007 (endret) Alt er bra igjenn nå... men jeg har ikke hørt noe fra steam om at det var noe rart med "freinds" akkja: det er vel ikke så enkelt å hålde så mange gamere på nett hele tiden!! Edit: skrivefeil Endret 27. januar 2007 av kjetilm
simzERK Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Det var bare en bug. Det har skjedd med alle vil jeg tro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå