Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skjønneste en jente eller gutt har gjort for deg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trøste meg når jeg mista lappen.

 

Jeg satt i passasjersetet i min egen bil, en kompis hadde selfølgelig tatt over rattet. Hun skulle opp klokka 6 neste morgen, men hun satt å puska meg i håret og trøsta meg helt til klokka var 4. Lå bare og hørte på chill musikk, ingen sa et eneste ord. Kompisen min kjørte bare på måfå, og hun satt bak meg og puska meg i håret.

 

Det var utrolig koselig, mens hun satt der hadde jeg helt glemt av at jeg var fotgjenger de neste 5 månedene.

Lenke til kommentar

Vansklig å svare på dette, jenta mi gjør så mye :love:

Varmer alltid godt i hjertet å høre "Jeg elsker deg" :D

 

En gang jeg tok tak i et glass på en fest, så knuste det i hånda på meg og jeg begynnte å blø... Jenta mi hater åpne sår og blod, men alikevell satt hun seg ned med meg og fikk ut glasset og satt på plaster - Det var utrolig snilt gjort :love:

Lenke til kommentar

hærregud så søte kjærester dere har...

omfg, til nå må jeg bare si at det med plastered toppet listen av en grunn..

Synes ting der du ofrer deg litt for kjæresten er søtt, når du gir litt av deg selv..

 

men så til mitt bidrag.. tja...må vel være den uka hun sa hun ikke kunne komme til helga, pga mye lekse og greier. Jeg ble selvfølgelig lei meg. Og uka mi gikk tregt, hadde ingenting og glede meg til. Fredagen kom, og jeg ringte henne, ville ha henne på MSN og snakke litt, neida, for mye lekser.. Så ringer hun meg kl 11 på kvelden og sier at hun er lei av lekser, så jeg trøster henne. Så sier hun "åååhee, æ vil ikkje søv aleina i sænga, kan æ ikkje få søv sammen me dæ" så svara æ "Joda kjære, d kan du.." Så hør æ d bank på døra, å står ho faen mæ !! reist 5 tima t mæ, å rundlurt mæ!! Damn ka overaska å gla æ vart..

Lenke til kommentar

Det er fire ting jenter kan gjøre:

 

- Suge og svelge.

- Ta angrepille, så representanten for det sterke kjønn slipper å kjøpe kondomer.

- Ha med egne kondomer, så representanten for det sterke kjønn slipper å kjøpe dem.

- Ikke være utro.

 

Ikke alle jenter er så flinke til dette.

 

Redigert: Dette er da forutsatt at P-piller er en selvfølge i alle forhold, og litt for slutty utenfor.

Endret av trøls
Lenke til kommentar

Jeg for min del driter nå i om dama suger og svelger, om jeg eller hun kjøper kondomer.. Men utroskap, den er jeg med på..

Har andre ting i tankene som er mye mer viktig for meg at jenta skal gjøre..

Mener det er viktig at dama bryr seg litt om meg, og at det ikke bare er om henne, osv osv..

Jeg mener også at det er litt viktig at dama strekker seg litt for forholdet, ikke at sånn og sånn er det, og det vil ikke jeg, osv osv.. Men kanskje gi opp noe for forholdet, og kanskje ikke bare dra og shoppe hele tiden, og se den siste romantiske filmen.. Og at hun selvfølgelig tenker på meg, at jeg kanskje får en sms en gang iblandt, en hyggelig tanke, eller ett eller annet som viser at hun tenker på meg og er gla i meg :) VIKTIG VIKTIG VIKTIG!! så får heller suginga være et pluss såfall ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Det som varmer meg er når hun lager mat til meg uten at jeg spør! :love:

 

Tror hun går på do eller noe, så kommer hun tilbake med masse digg mat! Just gotta love her!

Og når hun sniker seg ut for å komme å overnatte hos meg :love:

Lenke til kommentar
Det som varmer meg er når hun lager mat til meg uten at jeg spør! :love:

 

Tror hun går på do eller noe, så kommer hun tilbake med masse digg mat! Just gotta love her!

Og når hun sniker seg ut for å komme å overnatte hos meg :love:

8033613[/snapback]

 

Broren hennes lager mat til oss.. Hele tiden.. Uten at vi vet noe :D

Men dessverre så er hun lydig så hun sniker seg aldri ut :( Eller drar en liten løgn.. :(

 

Men hun har egentlig ikke gjort noe særlig for meg enda :( Men lekser og alt det.. Vel det tar alt for mye over! Og vennene hennes :(

Vet ikke hva jeg skal gjøre med det :(

Endret av mX_D
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...