Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skjønneste en jente eller gutt har gjort for deg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Jeg var på besøk hos kjæresten. Jeg følte meg dårlig og var trist fordi jeg skulle reise hjem, hadde lite lyst til å kjøre tog, så han kjørte meg. Tilsammen 30 mil.

 

Edit: Eks nå.

7796814[/snapback]

 

 

Det er det man kaller kjæreste :)

Lenke til kommentar

Hun ble med meg på en 2 mils skitur. Hun hadde aldri gått på ski før. Tok sin tid, og hun rullet vel egentlig det meste av turen, men vi hadd det jo også koslig. Det varmer veldig når en blir med på ting jeg liker...selv om hun ikke liker det...like godt.

 

...ja, x'en...en av de.

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar

Å være villig til å jobbe masse ekstra og betale billetter bare for å være sammen med meg, det tror jeg er det fineste en kjæreste har gjort for meg (dvs. gjør fremdeles :) ) Det trenger ikke å være så stort for at det skal være kjempefint.

 

Eller er det vel egentlig ingen ekskjærester som har gjort noe sånn spesielt og stort som jeg kan komme på.

Lenke til kommentar

Kjenner en som bor i Comombia. Han studerte 1 år i Norge og ble sammen med en jente her. Da året var ferdig flyttet han tilbake til Colombia og jobbet ræven av seg der i et år (du kan jo tenke deg hvor mye man tjener i Colombia hvis du ikke eier en kokainplantasje...vennene hans i Colombia tror faktisk ikke helt på han at han i det hele tatt har vært i Norge) for å kunne reise tilbake til Norge for å besøke hun. Han skulle bo hos hun i 3 måneder. Hun slo opp med han etter en uke.

 

Vet ikke helt hvorfor jeg skrev dette, men det gikk vel på det Juliess sa om å jobbe ekstra for å betale billetter.

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar
Den gangen dama hadde innredet romme i røde dyner, puter laken og lys. Og tok frem en skål med jordbær og champis og sa: Kom, nå skal vi leke  :love:

7801872[/snapback]

hørtes så deili ut =)

 

har gjort såå mye for dama mi nå, men får ikke no særlig tilbake, kjøper fine ting til henne, jobber mye for og kunne gjøre fine ting med henne =)

 

venter liksom :p

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Det fineste kjæresten min har gjort for meg var den gangen hun ganske spontant ble med meg til Italia!

 

Det jeg selv føler er det fineste jeg har gjort for kjæresten min var den gangen hun var på Roskilde også spydde en av venninene hennes i soveposen hennes så hun hadde ikke noe å sove i, så da sto jeg opp klokken 05:00 og dro til nærmeste roskildebuss med en sovepose fylt med bamsemums og et fint lite kort! Da var jeg stolt over meg selv ;) Hun ble super glad og ringte meg med engang hun oppdaget det, ble litt dyrt i og med at Roskilde er i Danmark (kom på 150kr elns).

Lenke til kommentar
Det jeg selv føler er det fineste jeg har gjort for kjæresten min var den gangen hun var på Roskilde også spydde en av venninene hennes i soveposen hennes så hun hadde ikke noe å sove i, så da sto jeg opp klokken 05:00 og dro til nærmeste roskildebuss med en sovepose fylt med bamsemums og et fint lite kort! Da var jeg stolt over meg selv ;) Hun ble super glad og ringte meg med engang hun oppdaget det, ble litt dyrt i og med at Roskilde er i Danmark (kom på 150kr elns).

7989767[/snapback]

Kvifor reiste du ikkje sjølv, i soveposen? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...