Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skjønneste en jente eller gutt har gjort for deg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg var sliten etter en lang dag, og litt sånn muggen i humøret.. Da gikk hun 30min. i regn og kulde for å komme å klemme meg og sove hos meg.

De fine brevene jeg får plutselig(hun går på skole langt borte) er også utrolig flott, det kribler imagen når jeg ser et brev i kassa, og det står alltid fine ting i.. :love:

 

Ellers er det veldig fint at hun alltid lar meg være meg, og lar meg gjøre det jeg har lyst til.

Også når hun fomler etter meg i søvne, finner meg og drar meg inntil.. Det er digg det!

 

Det var visstnok veldig skjønt når jeg lagde hjemmelagd postkort og sendte.. Og når jeg kjørte ca 920km for å hente henne hjem fra folkehøgskolen, så vi skulle få litt ekstra tid siden det bare var en helg fri. :)

Men jeg gjorde det jo ikke for å være skjønn, jeg gjorde det fordi JEG ville ha mer tid.. :p

Lenke til kommentar
Typen min kan finne på å si at jeg er nydelig selv når jeg har nettopp stått opp, eller stått ute i regnværet i timesvis. Gutten må være på dop.

Haha, godt sagt.

Jeg er ikke sikker på hva det skjønneste er, men syntes det er koselig når typen kommer å banker på vinduet mitt bare for å si at han er glad i meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Jeg ringte til kjæresten min nå nettopp og sa at hun skulle gå ut og åpne døren, og der sto jeg. Må legge til at jeg ikke sa ifra at jeg skulle til henne, og det tar 8 timer med tog :)

hadde nok funka bedre hvis du kom uanmeldt :p

Ringe med anonymt nummer og si med forferdelig ekkel stemme at døden er nær for så å be dem åpne døren med andre ord? :p

Lenke til kommentar
Jeg ringte til kjæresten min nå nettopp og sa at hun skulle gå ut og åpne døren, og der sto jeg. Må legge til at jeg ikke sa ifra at jeg skulle til henne, og det tar 8 timer med tog :)

hadde nok funka bedre hvis du kom uanmeldt :p

 

 

Så kommer jeg dit og hun er ikke hjemme mener du? Måtte jo forsikre meg om at hun var hjemme :)

Lenke til kommentar
Jeg ringte til kjæresten min nå nettopp og sa at hun skulle gå ut og åpne døren, og der sto jeg. Må legge til at jeg ikke sa ifra at jeg skulle til henne, og det tar 8 timer med tog :)

hadde nok funka bedre hvis du kom uanmeldt :p

 

 

Så kommer jeg dit og hun er ikke hjemme mener du? Måtte jo forsikre meg om at hun var hjemme :)

Det hadde sikkert vært ganske festilig :p .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...