Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skjønneste en jente eller gutt har gjort for deg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg og x'n var på fest sammen.. Og det var første gang henne var på fest, så hun var nødt til og sove på den plassen jeg bor for hun bor en båt unna...

Og etter den natta jeg sov og da jeg vakna holdt hun rondt meg og så på meg og sa "Jeg elsker deg"

 

Hver gang jeg tenker på dette øyeblikket får jeg en tåre i øyet for jeg vet at jeg aldri kommer til og bli sammen med hun igjenn...

Lenke til kommentar

Må være en gang jeg var på bondefest, og begynte å spy noe alvorlig. Da jeg var ferdig å spy kom venninna (som jeg ikke kjente) til venninna mi med et glass vann til meg. Var alvorlig dritings da, men husker det veldig godt. Varmer litt å tenke på det. En annen ting må være den gangen ei venninne sendte meg godmorgen-melding, helt uten videre. Jeg ble så utrolig glad for det, så jeg begynte å gjøre det selv også, og gjør det enda iblant.

 

 

Friends. :love:

Endret av SupremeX
Lenke til kommentar

Jenta mi er så fantastisk skjønn!

Hun går på skole langt borte, og jeg ser henne ikke før 19 desember..

I postkassa i dag lå et brev med vedlegg. Det var en hjemmelagd julekalender, med små lapper som ser ut til å inneholde en koselig beskjed for hver dag, idag var det hvertfall "Du er perfekt! <3".

Hun er så herlig! :love:

Lenke til kommentar

Her for noen dager siden satt jeg og diskuterte julegaver med ei venninne..

 

Hun var litt usikker på om det hun hadde kjøpt kom til og passe til meg (altså klær) men hun syntes det var så fint at hun bare MÅTTE kjøpe det.. Selv om det igrunn var alt for dyrt..

 

Så spurte jeg hvorfor i all verden hun skulle handle så dyr gave til meg liksom ? Da svarte hun "fordi du er den viktigste personen i livet mitt, hadde aldri klart meg uten deg ! :)"

 

Om hun virkelig mener det eller hva, det vet jeg ikke.. Men det varma godt å høre det i alle fall :green:

Lenke til kommentar

Tror dette må være en av de fineste trådene på hele forumet..

 

Var sammen med x-en i ca 7 år frem til jeg flytta til utlandet i sommer (da skar alt seg..). Hun gjorde spesielle ting for meg hele tiden..

 

En av de tingene jeg husker best var da jeg hadde en sommerjobb ca en halvtime unna der vi bodde. Hadde ikke med noe penger til lunsj og glemte matpakka mi. Viste seg da at hun kjørte i totalt en time bare for å levere en matpakke, gi meg et kyss, for så å kjøre hjem igjen.. Hendte også at hun kjørte langt for å hente meg på fester og lignende midt på natten, full og idiot som jeg var... Bodde litt utpå bondelandet, så her snakker vi temmelig greie strekninger.

 

Har også blitt overrasket med sydentur og andre ting, men det fineste må vel være da jeg fikk et dikt som hun hadde laget om meg som var innrammet og dekorert helt perfekt.. Da skal jeg si dere gutten ikke var så stram i maska lenger.. Så ting trenger nødvendigvis ikke koste allverdens, for det man verdsetter mest er det som kommer innenfra..

Lenke til kommentar
Tror dette må være en av de fineste trådene på hele forumet..

 

Var sammen med x-en i ca 7 år frem til jeg flytta til utlandet i sommer (da skar alt seg..). Hun gjorde spesielle ting for meg hele tiden..

 

En av de tingene jeg husker best var da jeg hadde en sommerjobb ca en halvtime unna der vi bodde. Hadde ikke med noe penger til lunsj og glemte matpakka mi. Viste seg da at hun kjørte i totalt en time bare for å levere en matpakke, gi meg et kyss, for så å kjøre hjem igjen.. Hendte også at hun kjørte langt for å hente meg på fester og lignende midt på natten, full og idiot som jeg var... Bodde litt utpå bondelandet, så her snakker vi temmelig greie strekninger.

 

Har også blitt overrasket med sydentur og andre ting, men det fineste må vel være da jeg fikk et dikt som hun hadde laget om meg som var innrammet og dekorert helt perfekt.. Da skal jeg si dere gutten ikke var så stram i maska lenger.. Så ting trenger nødvendigvis ikke koste allverdens, for det man verdsetter mest er det som kommer innenfra..

 

Helt enig med den der.

Husker ennå julegaven jeg ga til x-n min (som jeg var sammen med i 2 år) og det var en bok hvor jeg hadde tatt vare på forskjellige ting som vi gjorde sammen. Som bl.a: De første kinobilletene vi brukte da vi var på kino men rotet under hele kvelden noe som resulterte i at vi gikk å så samme film dagen etter på, og jeg hadde også limt inn de billettene og skrevet forklaring under. Jeg hadde tatt vare på over 200 meldinger som hun hadde skrevet, og skrevet dem inn i boka, med bilde der det gikk og dato, klokke slett og mine tanker da jeg fikk dem.

Boka ble på over 200 sider til sammen :)

Laget forresten boka selv på skolen i Kunst og Håndverkts timene :)

Lenke til kommentar

Hvilke fordeler da? Rave rundt og ligge med folk uten å tenke på at du har en kjærest? Kunne rote med god å ver mann uten å tenke på kjærest?

 

Ikke kunne få en klem når du trenger det mest? Ingen som kan springe løpende imot deg når du kommer hjem fra jobb?

Ingen som har middagen klar når du kommer hjem?

Ikke kjenne den herlige følelsen når du skal på date eller spise middag?

Ikke kunne bare se på din utvalgte å si: det er kjæresten min!

Ikke høre jeg elsker deg?

Ikke kunne prøve kjærestens undertøy i smug?

Ikke kunne sende litt småfrekke sms-er når kjæresten er på jobb?

Ikke ha noen som alltid støtter deg når du er nedfor?

Ingen som kan gjøre deg glad når du er trist?

 

 

Bare for å si noen :tease:

 

(Ikke alvorlig ment altså. No Offence I Hope??)

Lenke til kommentar
Hvilke fordeler da? Rave rundt og ligge med folk uten å tenke på at du har en kjærest? Kunne rote med god å ver mann uten å tenke på kjærest?

kan heller ha en puleveninne

Ikke kunne få en klem når du trenger det mest? Ingen som kan springe løpende imot deg når du kommer hjem fra jobb?

hvis jeg trenger en klem pga jeg er nedfor, så er det bare å snakke med mine venner. that's what friends are for.

Ingen som har middagen klar når du kommer hjem?

det er morro å lage mat, likegreit å gjøre det selv

Ikke kjenne den herlige følelsen når du skal på date eller spise middag?

herlig følelse? så lenge maten er god så er alt bra.

Ikke kunne bare se på din utvalgte å si: det er kjæresten min!

se på min utvalgte og si: "faen hvor lubben dama mi begynner å bli"

kjærlighet gjør blind i mange tilfeller.

Ikke høre jeg elsker deg?

familien min elsker meg, og jeg har venner som bryr seg om meg. jeg er elsket.

Ikke kunne prøve kjærestens undertøy i smug?

er du trans?

Ikke kunne sende litt småfrekke sms-er når kjæresten er på jobb?

kan jo alltid flørte med damene på byen eller fruen i køen foran deg på butikken.

Ikke ha noen som alltid støtter deg når du er nedfor?

samme som over, venner og familie.

Ingen som kan gjøre deg glad når du er trist?

samme igjen, venner og familie.

 

som singel kan du gjøre hva du vil med hvem du vil når du vil.

freedom! :)

Endret av Sangesland
Lenke til kommentar
Har du tenkt på unger eller?
Ja, det er klart. Alle som er 22 burde virkelig ha etablert et kjæresteforhold for å begynne å legge til rette for å få unger.

 

Jeg kommer ikke til å være ferdig utdannet når jeg er 22 engang, det er alt for tidlig å tenke på unger spør du meg. Singel i en god del år til, tipper jeg :)

Lenke til kommentar
Hvilke fordeler da? Rave rundt og ligge med folk uten å tenke på at du har en kjærest? Kunne rote med god å ver mann uten å tenke på kjærest?

 

Ikke kunne få en klem når du trenger det mest? Ingen som kan springe løpende imot deg når du kommer hjem fra jobb?

Ingen som har middagen klar når du kommer hjem?

Ikke kjenne den herlige følelsen når du skal på date eller spise middag?

Ikke kunne bare se på din utvalgte å si: det er kjæresten min!

Ikke høre jeg elsker deg?

Ikke kunne prøve kjærestens undertøy i smug?

Ikke kunne sende litt småfrekke sms-er når kjæresten er på jobb?

Ikke ha noen som alltid støtter deg når du er nedfor?

Ingen som kan gjøre deg glad når du er trist?

 

 

Bare for å si noen :tease:

 

(Ikke alvorlig ment altså. No Offence I Hope??)

Takk. Nå merket jeg hvor singel jeg er :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...