Gå til innhold

Hva skal jeg ønske meg til 30 års dagen? Ferdig.

cbs77

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

For mange så er det å ønske seg noe ikke et problem. Alle spør hva jeg ønsker meg, men jeg kan ikke komme på noe. Selvfølgelig er det ting, men de blir for dyre for folk å kjøpe. Alt som ikke koster stort, pleier jeg å kjøpe selv.

Hva ønsker dere dere til bursdagen? Mulig jeg får noen gode idéer...

Endret av cbs77
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cd'er, filmer, klær, tilbehør til bil osv. Finner alltids noe jeg, men dersom du er helt blank, hva med å ønske seg noe du alltid har bruk for? Som matvarer, drikke og lignende?

Skrevet

En opplevelse er sikkert god idé. Ellers er klokker bra og vin kan jeg alltid ha mer av. Spritskapet er fullt, så det trengs ikke. Noen andre idéer?

Gjest member-101642
Skrevet (endret)

Hva er så rart med det da?

Til trådstarter: cd'er og dvd'er er noe man kan ha glede av lenge

Endret av member-101642
Skrevet (endret)
30 år å er bruker av diskusjon :!:

7810599[/snapback]

Ikke noe rart i det. Du er jo 15 år gammel, det er langt under gjennomsnittet, bare se på dagens bursdager:

Sword_Mas(20), DrSpawn(27), pertm(33), power(21), haoa(24), miCro(21), Dante2no(29), Superslask(20), schism(24), Xyprotec(18), FredericC(18), IceHunter(18), Homie(25), sjakk90(17), //tr(17), Vestlivegen(18), ØSE(18), electricity(18), Vegard*(22), BugBuster(36), Axes(17), oleanabole(19), Pantera7(33)

Et gjennomsnitt på 22,3 år.

Endret av Skarstad
Skrevet

Safe var en veldig god idé. Pepper ønskes vel neppe, men det er en hyppig gitt gave. Jeg har sagt om pepper er gave folk vil gi så skal det være elektrisk Peugeot kvern.

• 2 uker senere...
Skrevet

Du kan jo oppfordre folka om å spleise på noe litt dyrere til deg...?

jeg har ønska meg hw til bursdagen min om to uker jeg ^^

*krysse fingra og håpe på nytt hovedkort og c2d cpu*

blir btw 24, så jeg klarer liksom ikke å riste følelsen av at det er liiiiittegranne barnslig... :hmm:

Skrevet

En tur på byen, med spandert drikke.

En reise

Hvis du har kone eller kjæreste, en dag der hun er din (sex)slave.

Et abonnement på en blad du liker

Møbler

bare noe jeg kom på i farta

Skrevet

Har begynt å bli en bra liste nå. Får bare se hva som kommer. Var nettopp utenlands, så jeg har måttet tømme halve barskapet, bare for å få plass til spriten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...