Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 6 måneder senere...

Collegeballen har allerede tjuvstartet startet, NFL starter om en ukes tid. På tide å få litt aktivitet her igjen. Hva tror folket? Hvilke lag eller spiller overrasker? Jeg gleder meg som en unge til collegeball nå, litt mer ambivalent til NFL tbh.

 

In other news, det er en QB som fortsatt er i high school som verdens feteste navn. General Booty. GENERAL. BOOTY!  :wee:  :wee:

 

Lenke til kommentar

Litt biased, men jeg har tro på Ridley i år. Kommer til å få mye spilletid i Atlanta, og mye rom om lag fortsetter å doble opp på Juliio. Sammen med Kirk tror jeg de to er mest "NFL-ready" av årets WR draft class. Men Miller er jævlig spennende, definitivt. Ulempen hans er/kan være Trubisky som vi ikke helt vet kan få til oppe i Chicago.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Var på min andre NFL-match live idag. Falcons - Bucs, igjen. Må bare si det; Å se am. football live er utrolig oppskrytt. Grei stemning, men med mindre det er en avgjørende match ala Super Bowl, så hadde jeg valgt TVen ti av ti ganger tbh. Alt for mye av ingenting (TV timeouts, etc.). Hjemme kan jeg i det minste løpe på dass, eller spille Xbox, eller gjøre noe annet mens jeg ser match.

 

44052390_10156842869759529_9219952186325

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Hmm. Uenig egentlig. Har vært på 2 selv, begge Seattle Seahawks vs. New Orleans Saints. En av de var riktig nok en playoff kamp - og den andre var min første kamp, så kanskje ikke legit? I tillegg var det massivt trøkk på stadion og verdensrekorden for høyest lydnivå ble tatt. Uansett, synes det var god stemning.

 

Har også vært på kamp i London, og det var imidlertid ganske dølt og kjedelig. Tamt. Så stemning på stadion har nok en del å si.

Endret av Lyspaere
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...