Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 år senere...

Jaa for et spektakulert show. Det så mørkt ut for Rams før 4th, så når klokken var 3 og jeg skulle opp kl6 for jobb så måtte det bli kveld da, men det skal man angre på i ettertid! :D
Unner Rams seiern, selv om det hadde vært artig med Bengals som aldri har vunnet et Super Bowl før.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • 4 uker senere...
Corporal Jenkinson skrev (8 timer siden):

VG har kjøpt rettigheter til NFL. Viser to kamper i uken, med studio etc. Spørs om de bygger ut tilbudet over tid.

Har VG+ fra før, så måtte sjekke ut sendingen. Det var grusomme greier. 30 min med basic basic info før match, type "Tom Brady er kanksje den bese QB ever, men har ny trener så det kan bli en vanskelig sesong". Vi var der. Så startet kampen og studio var ferdig. Har null interesse av å se NFL via VG igjen.

jjkoggan skrev (8 timer siden):

Kjenner dere nordmenn historien rundt den legendarisk mannen fra Voss som bidro stort til hvordan vi spiller amerikansk fotball idag?  Det har blitt flere filmer om hans liv 

Rokne, ja. Han har jeg hørt om. Mamma er fra Voss. :)

Endret av MartinF
Lenke til kommentar
MartinF skrev (4 timer siden):

 

Rokne, ja. Han har jeg hørt om. Mamma er fra Voss. :)

Den andre mest berømte norsk fotballspiller  ble født på Fetsund. Hans tante bodde på Kjeller og var min nabo når jeg bodde i Norge .

Han var den første kicker til å bli innlemmet til Hall of Fame 

Endret av jjkoggan
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Så.. superbowl nærmer seg med stormskritt.

Er det sånn at VG+ Sport er eneste norske alternativ for å se begivenheten?

Ser det koster 129 kr for en mnd. Noen nevnte gamepass, kan man kjøpe en mnd der og hva koster evt det?

Superbowl er jo tradisjon. Veldig kjipt at Viasat ikke har rettighetene lenger! Nesten så jeg vurderer å finne en "alternativ" stream for i år.

Lenke til kommentar

Gamepass er overlegent alle andre alternativer, og som bonus for du også med Super Bowl reklamer som er en liten begivenhet i seg selv. Ser også ut som de har tilbud på Super Bowl til kun 0,99$.
Har hatt gamepass selv i nærmere ti år nå og er utvilsomt hvert hver krone. 
Angående selve kampen håper jeg på Chiefs og at Mahomes klarer å bryte den over 20 år gamle MVP-forbannelsen. Synes ikke Hurts har sett ut som seg selv i sluttspillet så er spent på hvordan kampen går. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...