Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlig med en Bulldog topp ti! Leonard Floyd er en strålende spiller og jeg kan se han få en solid karriere i Chicago. Hadde et lite håp om at han endte Tampa, så jeg kunne sett han når han kom til Atlanta, men neeei...

Skrevet

Ganske raw spiller, har bra upside, men er først og fremst en trussel som vertical threat ned seamet á la Jimmy Graham. Må forbedre route runningen sin, men har jævla god hender, bra highpoint og catch radius. Skulle likt å se han være mer fysisk i lufta, men absolut en upgrade over Toiloilo eller hvilken scrub dere hadde i fjor.  

Skrevet

Ganske raw spiller, har bra upside, men er først og fremst en trussel som vertical threat ned seamet á la Jimmy Graham. Må forbedre route runningen sin, men har jævla god hender, bra highpoint og catch radius. Skulle likt å se han være mer fysisk i lufta, men absolut en upgrade over Toiloilo eller hvilken scrub dere hadde i fjor.  

Takk. Toilioioioioi er pure garbage, ja. Store sko å fylle i Atlanta da etter Tony G, men blir spennende å se hva Hooper kan få til.

• 3 måneder senere...
Skrevet

Haha, Cowboys vant coin-tossen, velger å få ballen. Whitehead returnerer ballen 101 yards for en TD. Ble fort stille blant 90 000 på tribunen.

• 2 uker senere...
Skrevet

Kjedelig... 

Begynner å bli klar for sesongstart nå! Skal bli deilig å få litt fotball på skjermen igjen. I år er problemet at jeg for første gang siden jeg startet å følge sporten blir å ha en fulltidsjobb fremfor å være en fri student... Blir spennende å se hvordan det skal gå.

• 2 uker senere...
Skrevet

Noen som ser #3 Oklahoma mot #15 Houston nå? Huge upset incoming om resultatet står seg. Houston leder 33-17 med ett kvarter igjen å spille. Oklahoma ser utrolig svake ut!

Skrevet

For en syk match det ble! Note Dame kom tilbake, kampen gikk til overtime, Texas slår Notre Dame 50-47 i second overtime! Nå mangler vi bare at Ole Miss slår FSU i morgen kveld, og at samme lag gjør som de har gjort de siste årene og slår Alabama neste helg. :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...