Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det hadde vært awesome om noen tar ansvaret og oppretter et forum.

 

Jeg, er døv.. Jeg trodde ikke mine egen øyene at det er mange døve som interessere NFL, på facebook har de opprettet for "døve NFL fans!" og det har 39 meldemmer. PS! Det er både danske og norske.. Døvemiljøet er liten i Norge, så det er jeg helt sikker på at mange norske hørende har interessert å følge med NFL, så synes det er på tide å opprette en egen forum om NFL.

Lenke til kommentar

Det nærmerer seg til store kvelden! Det gleder meg aboslutt!

 

Rob Gronkowski har blitt skadet under kampen mot Ravens. Har lest et sted, at han kan ute til superbowl? For håper jeg virkelig at han får spille likevel, pga det har jeg bedt ei venninne som er i USA nå og hun kjøper en Gronkowski drakte til meg! Så det hadde vært fett om han løfter SB-pokalen imens jeg har på meg selv drakten!

Lenke til kommentar

Etter syyyykt mye kluss fra Bring har jeg endelig fått meg min første NFL-drakt, Saints med Brees :D

Imponert over kvaliteten på drakten, på tross av at det ikke er player issue (valgte hakket under).

 

Ellers lurer jeg på hva som er det beste alternativet for å få se Super Bowl!

Har Viasat noe match-pass eller kanskje NFL sitt game pass?

Lenke til kommentar

NFL sitt GamePass har garantert bedre kvalitet enn Viasat sin løsning.

 

Garantert, men Viasat kan jeg få på HD på tv-skjermen, mens via NFL må jeg streame :hmm:

Den setningen indikerer at det er forskjell mellom de. Om du kan få begge på tv-en ser jeg ikke helt problemet der. Det ser ikke ut som det finnes en egen løsning på GamePass for bare Super Bowl, men Post Season (som inneholder Super Bowl) koster $19.99.

Lenke til kommentar

Etter syyyykt mye kluss fra Bring har jeg endelig fått meg min første NFL-drakt, Saints med Brees :D

Imponert over kvaliteten på drakten, på tross av at det ikke er player issue (valgte hakket under).

 

Ellers lurer jeg på hva som er det beste alternativet for å få se Super Bowl!

Har Viasat noe match-pass eller kanskje NFL sitt game pass?

 

Hvor bestilte du fra?

Lenke til kommentar

Etter syyyykt mye kluss fra Bring har jeg endelig fått meg min første NFL-drakt, Saints med Brees :D

Imponert over kvaliteten på drakten, på tross av at det ikke er player issue (valgte hakket under).

 

Ellers lurer jeg på hva som er det beste alternativet for å få se Super Bowl!

Har Viasat noe match-pass eller kanskje NFL sitt game pass?

 

Liker valget av drakt. Vurderer selv å anskaffe meg en Brees jersey, det står mellom den eller Ingram/Thomas sin skjorte. Hva ble den totale prisen? Hvordan vil du si størrelsene er ifht våre europeiske størrelser?

 

En annen ting, går ikke SB på Viasat 4? ("Gratis" kanalen deres)

Lenke til kommentar

En annen ting, går ikke SB på Viasat 4? ("Gratis" kanalen deres)

Nei.

 

Alle som skal kjøpe drakter nå, VENT! Nike lager draktene fra med førstkommende sesong, og draktene kan bare endres på hvert femte år.

Jeg holdt på å bestille meg en Gronk SB Jersey her i helgen, men kom på at jeg ikke ville få den før søndag, samt at Nike tar over draktene fra høsten av. Venter til sensommeren med å bestille ny drakt! :)

Lenke til kommentar

En annen ting, går ikke SB på Viasat 4? ("Gratis" kanalen deres)

Nei.

 

Viasat fotball kanalen da eller? Det var skikkelig dumt, siden vi skulle se kampen hos en venn som ikke har Internett... (han har best lokale for en slik sammenkomst).

 

Faen, kunne ikke bare NRK fortsatt å ha rettighetene på SB???

Lenke til kommentar

Viasat fotball kanalen da eller?

 

Faen, kunne ikke bare NRK fortsatt å ha rettighetene på SB???

Viasat Sport heter kanalen. Viasat har hatt rettighetene i mange år, men grunnet at NRK kjøpte rettighetene fra Viasat de siste to årene med suksess, så har de bestemt seg for å kjøre eget show i år. Jeg spår fiasko for seertallene på Viasat.

 

Selv kommer jeg til å se på GamePass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...