Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

En kamp fra PreMatches Premium som jeg har god tro på denne helgen:

 

2012-02-12 Olympiakos - Enosis €100 on UNDER 2.5 | 1.55 @ Betway | 17:00 CET

 

1 Division (Cyprus)

 

› Olympiakos home: 0-5-4 6-13

› Olympiakos form: 1-4-1 4-5

› Home form: 0-3-3 5-9

 

› Enosis away: 3-1-5 6-7

› Enosis form: 2-0-4 3-7

› Away form: 1-1-4 3-6

 

Olympiakos is 6-3 under at home, scoring 0.67, conceding 1.44. 7 of their last 10 matches are under, averaging 2.10 goals. Olympiakos is 6-2 under 2.5 playing against poor teams like Enosis the current season. Enosis is 9-0 under away, scoring 0.67, conceding 0.78. 9 of their last 10 matches are under, averaging 1.60 goals. Enosis is 11-0 under 2.5 playing against offensively poor teams like Olympiakos the current season. No previous history registered for these teams @ Olympiakos.

 

Minimum recommended odds is 1.50.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Liiiiiitt heldig med uavgjort kampen der... Slaskene scorer i det 88 minutt og gjør 1-1.

 

Deilig da :thumbup:

 

Tilbake fra KBE øvelse, og da må man tjene opp penger man svidde på burgere, godteri og snus igjennom uka :p

Sett meg ut en kamp, og det er 76ers vs Cavs.

Går for at 76ers tar seieren og kjører kun det i natt. Vil si det er 75-25% favør 76ers.

 

Hm, kanskje jeg hiver meg på den der, takk for tips!

Lenke til kommentar

Hvordan er typisk reglene hvis en match blir avlyst etter at den har startet? Spilte på Ipswich-Mboro, men kampen ble avlyst etter 37 minutter. Er det ikke vanlig at bettet blir voidet?

 

EDIT: Har nå sjekket reglene for aktuell bookie:

... resultatet da begivenheten ble avbrutt som teller, så lenge minstekravene for den spesifikke sporten er oppfylt, eller at det kommer et nytt offisielt resultat innen 36 timer fra opprinnelig kampstart.
Skulle en kamp eller en turnering bli avbrutt eller utsatt vil kupongene bli satt til kansellerte med mindre det oppstår et nytt offisielt resultat innen 36 timer

 

Er det bare jeg som surrer eller motsier disse to reglene hverandre?

Endret av SPRCO
Lenke til kommentar

1. Hvis kampen avbrytes MENS den i gang gjelder resultatet som er der og da.

 

2. Hvis en kamp avlyses/utsettes FØR den har startet strykes den fra bongen din og oddsen settes til 1. Du skal da ha pengene igjen om du har spilt singel.

 

Ser btw ut som at Bilbao er et bra spill i kveld, prøver meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...