Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

On topic nå.

 

Lenge siden sist, men tror jeg har funnet et greit bet på PL i helgen.

 

 

Manchester United - Liverpool Begge lag scorer ja til 1,78

 

De siste årene så har begge lag scoret mål både på Andfield og Old Trafford, så prøver en singel her :)

Endret av Rockna
Lenke til kommentar

Ah, zlatan92 har kommet for å forpeste denne tråden også:) hyggelig at vi tar vare på alle i samfunnet

Er du klar over at jeg kunne vunnet 3500 kroner i går? Tapte og kjensen gjør narr av meg. Det er på sin plass å reagere slik, troll!

Om du ble fornærmet så beklager jeg, det var ikke meningen. Samtidig ser du vel at det ikke er spesielt heldig å hisse seg slik opp?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ah, zlatan92 har kommet for å forpeste denne tråden også:) hyggelig at vi tar vare på alle i samfunnet

Er du klar over at jeg kunne vunnet 3500 kroner i går? Tapte og kjensen gjør narr av meg. Det er på sin plass å reagere slik, troll!

 

Ja, du KUNNE vunnet. Noe vi all KAN nå vi spiller. Tro de fleste er inneforstått med det faktum at de KAN vinne når en spiller på odds, samtidig så KAN en tape.

 

Ingen som gjorde narr av deg i det hele tatt. Ba deg bare om å roe deg, noe som var helt på sin plass da de utbruddene dine (selv om du tapte) ikke hører hjemme i en tråd som dette, ikke i noen tråder igrunn.

 

Du tapte greit, men du trenger ikke å komme med drittslenging deluxe av den grunn. Og tror igrunn du burde lære definisjonen av troll, for det aner meg at den passer bedre på deg enn f.eks Lyspaere og Kjensen.

 

Å komme med raseriutbrudd pga en tapt kamp og så kalle noen for troll og nørd blir for dumt. Skjerp deg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Ja, du KUNNE vunnet. Noe vi all KAN nå vi spiller. Tro de fleste er inneforstått med det faktum at de KAN vinne når en spiller på odds, samtidig så KAN en tape.

 

Ingen som gjorde narr av deg i det hele tatt. Ba deg bare om å roe deg, noe som var helt på sin plass da de utbruddene dine (selv om du tapte) ikke hører hjemme i en tråd som dette, ikke i noen tråder igrunn.

 

Du tapte greit, men du trenger ikke å komme med drittslenging deluxe av den grunn. Og tror igrunn du burde lære definisjonen av troll, for det aner meg at den passer bedre på deg enn f.eks Lyspaere og Kjensen.

 

Å komme med raseriutbrudd pga en tapt kamp og så kalle noen for troll og nørd blir for dumt. Skjerp deg.

 

Word! Gir pluss når jeg kommer meg hjem på en PC.

Lenke til kommentar

Noen MPG spesialister her? Vurderer ett spill på Plumbo i morgen. Står til 1.50-1.60 (Bwin høyest) enda og har jo blitt greit hypet av media. Det som gjør spillet ganske bra i mine øyne (har ikke sett noen sendinger) er at de har 72% av spillinger hos Spotify og ligger på 2 plass på topplisten til Wimp.

 

Bør vel være greie tekniske indikatorer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...