Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis noen hadde tvunget meg til å betale NT i dag så hadde jeg gått for Simon Fourcade til 1.60 over Bjørndalen.

 

Har tatt den også. Og Luleå til 2,10.

Bøyer meg i støvet! Ser du traff godt i dag og hadde helt rett om gunners. Endte opp med u3.5 på livebet og takker han der oppe for den.

Lenke til kommentar

Aston Villa - Fulham

 

Everton - Tottenham

 

Real Betis - Real Madrid

 

Manchester United - West Bromwich

 

Racing Santander - FC Barcelona

 

Totalodds: 15.10

 

Hvis Fulham fortsetter med Pavel framme og han er i form slik som han har vært de siste kampene så tror jeg de kommer til å vinne til tross for bortebane. Tottenham ble plutselig litt usikker med tanke på skadene de fikk i går, men de er fremdeles favorittene. United må vinne om de skal holde følge med City, og til tross for WB sin strålende form i det siste blir nok United på OT litt for tøft. Alltid et eller annet drit som pleier å skje når man kombinerer så mange men jeg har troa. :)

Lenke til kommentar

Hvordan forsvarer du å velge Barcelona blant de kampene der? Siste 8 bortekampene i Primera for Barcelona viser 3-3-2. Og til så lav odds som man får på Barca, virker det bare idiotisk. Bettingselskapene må virkelig kose seg etter Messi showet igår.

 

Men ellers ser det greit ut, Fulham og Spurs kan like godt ende i U. Men har trua ;)

Lenke til kommentar

Siden det er kombinert spill så stiger oddsen mer. Mindre enn jeg trodde, men om jeg vinner får jeg rundt 30 kroner mer. Satset 10 kroner. Har ikke hatt hellet med meg i det siste og har bare 21 kroner igjen på betsafekontoen. Blir "sikker" vedding om denne ikke går.

Lenke til kommentar

Som halvveis spillenarkoman er det igrunn ganske utorlig at jeg ikke har fått med meg denne delen av forumet. Treffer ganske ofte og har god profitt på tippefondet mitt. Her er dagens toppmeis spill:

 

4 aktuelle kamper (fotball)

H Villareal - Getafe (0-1) handicap 3.95 i odds. Ja jeg vet, dette oser en low-score match som fort kan ende 0-0. Ikke i dag, Villareal må vinne for å holde avstand til streken og det offensive spillet er i anmarsj på det som engang var et fort på El Madrigal. Jeg tror det blir 2-0 til vertene og smålekre 3.95 på unibet.

U Lens - Bastia 3.00 - Tar du U til pause er det en banker. To forholdvis jevne lag dersom man tar med hjemmeformen til lens i bildet. Bastia topper riktignok, men spiller sjeldent målrike kamper borte. Lens har ofte 0-0 og 1-1 kamper, det samme har Bastia borte.

 

Torino - Verona H, St Pauli H, og Maccabi Haifa HU er også gode spill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...