Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har lekt litt med ideen om å lage en slags konkurransetråd. Der vi f. eks kommer med et tips om dagen, og fører en liste over hvem som lykkes best.

 

Er det noe dere vil være med på, og hvordan skal vi isåfall gjøre det?

 

Jeg vet ikke hvordan vi skal gjøre det, men jeg liker ideen! Hiver meg med på den:)

Lenke til kommentar

Vis du vil ha gode NBA tips anbefaler jeg: http://doubleupodds.blogg.no/

 

Han er gud på tysk fotball og NBA. :)

 

Takk, skal følge ham i framtiden! :)

 

11:00 CET KAL Jumbos til 1.45 Volleyball » South Korea » Volleyball League

 

Odds fra Pinnacle som vanlig, høyere odds kan være tilgjengelig

 

Finner ikke South Korea Volleyball på Betsafe..

Utvalget hos en enkelt bookmaker kan ikke jeg gjøre så mye med :)

Lenke til kommentar

Hehe, skjønner det. Holder meg til betsafe, har brukt dem i alle år. Kommer det noe tennis i nærmeste framtid? Tenker jeg skal samle litt info om den kommende PL runden, hiver nok litt inn i den.

Nå har de jo nye eiere og utifra det jeg leser så stinker både support og gebyrer, så ville tenkt meg litt om. Jeg har ikke spilt noe mer foreløpig i dag, men får se utover. Finner du noe verdi i PL da?

Lenke til kommentar

Nå har de jo nye eiere og utifra det jeg leser så stinker både support og gebyrer, så ville tenkt meg litt om. Jeg har ikke spilt noe mer foreløpig i dag, men får se utover. Finner du noe verdi i PL da?

 

Sier du det ja? Det var jeg ikke klar over :ermm: Må se litt på det.

 

I PL har jeg 2 kupponger jeg vurderer nå, en som er å betrakte som safe, så langt det er mulig i PL, og en som er unsafe - men med realistiske vinnermuligheter og enorm odds.

post-213780-0-40769000-1328806138_thumb.png

post-213780-0-44633200-1328806142_thumb.png

Lenke til kommentar

Synes den til høyre er mer "safe enn den til venstre" Chelsea synes eg er voldsomt ustabile, samt de har spillere ute i Afrikamesterskapet. Og Norwich tror eg tar Swansea.

 

Arsenal med RvP og nye signeringer i brennhet form tar Sunderland. Eneste som kan være usikker er der Tottenham kampen. Nå har Tottenham vært gode og ligger høyt oppe, men N'castle har to ville spillere som presenterte seg selv i forrige kamp der de scoret ett hver.

 

På pur F hadde eg gått for bong 2.

Lenke til kommentar

Jeg tror Chelsea er veldig fokuserte og klare for å reise seg igjen etter uavgjort mot United, Swansea kan jeg være enig med deg i at er noe usikker.

 

Bong 2 er ikke så dum som du sier nei. Begge lag med nye gode spillere, samt at N'castle har det med å prestere mot storlag. Jeg tror også Redknapp kan være litt ufokusert og distrahert av mye mediastyr om landslagsjobben og øyner derfor gode muligheter på bong 2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...