Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller tre bonger idag. Får se om noen av de går inn:

 

Bong 1:

 

AZ Alkmaar - Roda JC - 1 - 1.22

  • Alkmaar er sterke hjemme og jeg tror det fortsetter mot Roda idag. Lav odds, men det får gå.

Arsenal - Stoke City - 1 - 1.60

  • Den her er risky, men jeg føler Arsenal er på rett spor nå og i tillegg spiller vi på Emirates. Kjører hjemmeseier på denne.

QPR - Chelsea - 2 - 1.40

  • Chelsea kommer fra flere gode kamper i det siste, og skal slå QPR borte. Så spørs det da, om QPR klarer å flakse til seg et poeng eller tre og ødelegger denne bongen...

 

Totalodds: 2.73

 

Bong 2:

 

Man Utd - Man City - Over 2.5 - 1.74

  • Umulig å spå utfallet på denne kampen. Jeg tror likevel vi får endel mål, over 2.5 satser jeg på her.

Kongsvinger - Bodø/Glimt - 1 - 1.95

  • Kongsvinger er en av formlagene i Adeccoligaen, og har ikke tapt siden slutten av august. Tom Nordlie er tilbake i klubben igjen og jeg er sikker på at Kongsvinger tar denne hjemme på Gjemselund idag.

Viking - Lillestrøm - 1 - 1.62

  • Ett Lillestrøm i motgang kommer til Viking Stadion for å prøve seg på Siddisene, men jeg har null tro på at det skal snu idag. Grei hjemmeseier med ok odds på 1.62.

 

Totalodds: 5.50

 

Bong 3:

 

Miami Dolphins - Denver Broncos - 2 - 1.91

  • Denver Broncos (1-4) kommer fra en ukes spillefri, Miami Dolphins står med 0-5 etter fem spilte. En "bunnkamp" med andre ord. Denver annonserte for to uker siden at wonderboy Tim Tebow endelig får sin start som quarterback for Denver. Dette skjer i Florida hvor han selv vokste opp, samt spilte college. Med familien på tribunen tror jeg Tim Tebow vil lede Broncos til en sterk borteseier.

Carolina Panthers - Washington Redskins (0-1,5) - 2 - 2.03

  • Denne er litt risky. Panthers har rookie quarterback Cam Newton som putter poeng på blokka, men likevel står Panthers med 1-5 og laget fra hovedstaden står med 3-2. Med tanke på at kampen spilles i Carolina så kan alt skje, men jeg tror Redskins skal klare å karre med seg seieren her. Spiller med +1,5 i handikap til Redskins på denne.

Oakland Raiders - Kansas City Chiefs (0-3,5) - 2 - 1.91

  • Nok en tøff kamp å spille på. Oakland står med 4-2, Chiefs med 2-3, men har vunnet sine to siste og er på den måten et formlag. Også Raiders har vunnet sine to siste, men mistet sin quarterback Jason Campbell med skade forrige uke. Inn kommer ringreven Carson Palmer, men han starter ikke og jeg tror uansett ikke han vil kunne gjøre en forskjell i kveld. Denne tror jeg Chiefs tar tilslutt, får 3,5 i handikap.

Minnesota Vikings - Green Bay Packers (9-0) - 2 - 1.82

  • Denne er jeg bombesikker på går min vei. Vkings har vært elendig hele sesongen, og selv om backup Christian Ponder får sjansen idag, så kommer fjorårets Super Bowl champs Green Bay Packers med Aaron Rodgers i spissen til å ødelegge helen for sulte Vikinger i Minnesota. Gir også Vikings en handikap på 9.

 

Totalodds: 13.48

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er riktignok en uke frem i tid, men jeg tenker prøve noe slikt neste gang jeg spiller:

 

BATE Barisov v AC Milan	            UB 1.12
Zenit v Shakhtar Donetsk	    HU 1.20
Apoel Nicosia v FC Porto            UB 1.16
Arsenal v Marseille		    HU 1.14
Inter Milan v Lille		    HU 1.16
Lyon v Real Madrid		    UB 1.14

Totalt: 2.39 - Innsats: 200kr.

Lenke til kommentar

Har et spørsmål til erfarne nettspillere her. Skal ta å flytte over det jeg har på min Betsafe-konto, over til Betsson-kontoen min. Tidligere har jeg bare brukt vanlig bankoverføring, men det litt tid å få det igjennom. Jeg lurer på om det er noen som har erfaring med slike e-wallets, da spesielt NETELLER som både Betsafe og Betsson støtter? Er det noen gebyr på overføring til/fra denne kontoen, og hvor godt funker det kontra bankoverføring?

 

Sorry om dette er litt off-topic.

 

Kjører forresten denne bongen i kveld:

 

Arsenal - Bolton - 1 - 1.48

Cardiff - Burnley - 1 - 2.00

Aldershot - Man Utd - Over 3.5 - 2.02

 

Totalodds: 5.98

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Har et spørsmål til erfarne nettspillere her. Skal ta å flytte over det jeg har på min Betsafe-konto, over til Betsson-kontoen min. Tidligere har jeg bare brukt vanlig bankoverføring, men det litt tid å få det igjennom. Jeg lurer på om det er noen som har erfaring med slike e-wallets, da spesielt NETELLER som både Betsafe og Betsson støtter? Er det noen gebyr på overføring til/fra denne kontoen, og hvor godt funker det kontra bankoverføring?

 

Sorry om dette er litt off-topic.

 

Kjører forresten denne bongen i kveld:

 

Arsenal - Bolton - 1 - 1.48

Cardiff - Burnley - 1 - 2.00

Aldershot - Man Utd - Over 3.5 - 2.02

 

Totalodds: 5.98

 

Slike tjenester lever jo av gebyrer, men er jo stort sett småpenger de skal ha. Bruker stort sett Moneybookers selv da Neteller til stadighet vil ha meg til å verifisere meg. Hvor kjapt det går kommer derimot an på bookmakerne selv. Pinnacle f.eks overfører noen minutter etter man ber om det, men hos andre kan det bli behandlet som vanlig uttak og det gjennomføres stort sett bare 1 gang i døgnet.

Lenke til kommentar

Slike tjenester lever jo av gebyrer, men er jo stort sett småpenger de skal ha. Bruker stort sett Moneybookers selv da Neteller til stadighet vil ha meg til å verifisere meg. Hvor kjapt det går kommer derimot an på bookmakerne selv. Pinnacle f.eks overfører noen minutter etter man ber om det, men hos andre kan det bli behandlet som vanlig uttak og det gjennomføres stort sett bare 1 gang i døgnet.

I see. Så hva anbefaler du at jeg gjør? Teste ut Moneybookers eller gå for vanlig bankoverføring?

Lenke til kommentar

Er vel bare Norsk Tipping som har en app i norske app store? Er vel sikkert ikke lov for utenlanske bookmakere. Er ikke sikker på dette altså. Men vil uansett anbefale Unibet, de har en egen mobil site når du logger inn fra telefonen som fungerer fint med bare en 4 sifret pin for logg inn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...