Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lite action her så tar ett lite bet i dag basert på noen andres info så forsiktig med det.

 

13:45 CET Somalia - Ethiopia : Over 2.5

 

Soccer » World » World Cup 2014

 

If ethiopia played away to somalia in somalia they would win the game by a good two goal margin. Right now somalia is insecure with war and so the game has to be played in a neutral country. Their national stadium full of sand and shrubs. Anywhere they play ethiopia should murder the poor somalis. After playing in the CECAFA cup last year most of the somalia national team players didnt return home, they went to kenya as refugees. So one wonders how somalia will have put together a team.

 

Leonbet tilbyr 1.67 mens Bwin er nede i 1.45 f.eks...

Lenke til kommentar

Hey!

 

Jeg lurte på om noen kunne tilby en link til nettsider/forum der seriøse og dyktige folk legger frem tips og forslag til tippelapper (med begrunnelse, gjerne så ofte som hver dag!)? Evt. bare èn person som man kan følge?

 

Takk! :-)

 

Ett tips er å fade slike public tips, spesielt de som ikke oppgir noe regnskap. F.eks så får du daglige tips fra nettavisen og de har gitt en tilbakebetaling på 90% så langt i år. Da hadde jeg heller spilt motsatt (fadet).

 

Er det fotball du liker finner du bra tips på http://www.soccer-rating.com/picks_newsletter.php. 112.41% tilbakebet over 1876 kamper så langt er meget bra. Minuset er at en ofte bare finner kampene hos bwin som kaster deg fort ut.

Lenke til kommentar

Skal ha et foredrag om sportsgambling og lurte på hva jeg kan ha som forklaring på hva en odds er? Vet hva det er, men syntes det er vanskelig å beskrive. Noen tips?

Pris for en fremtidig hendelse uttrykt som en tallverdi (som speiler forventet sjanse?) (p/1-p)

 

(eller noe sånt svada som lærere ønsker å høre)

Lenke til kommentar

Hey!

 

Jeg lurte på om noen kunne tilby en link til nettsider/forum der seriøse og dyktige folk legger frem tips og forslag til tippelapper (med begrunnelse, gjerne så ofte som hver dag!)? Evt. bare èn person som man kan følge?

 

Takk! :-)

 

Ett tips er å fade slike public tips, spesielt de som ikke oppgir noe regnskap. F.eks så får du daglige tips fra nettavisen og de har gitt en tilbakebetaling på 90% så langt i år. Da hadde jeg heller spilt motsatt (fadet).

 

Noen som fadet dem i går? Ganske godt betalt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...