Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk inn en liten fin en i dag hos NT. Tenkte jeg skulle tippe no greier mens jeg likevel refresha Extra, V-Lotto og Lotto.

 

(Norsk Tipping):

Armenia - Makedonia		        H 1.60	4-1
Aserbadsjan - Østerrike		        B 2.05	1-4
Ukraina - Bulgaria			H 1.45	3-0
Bosnia-Hercegovina - Luxemburg (0-2)	H 1.70	5-2
Kypros - Danmark (1-0)		        B 2.08	2-4
Tsjekkia - Spania			B 1.60	0-2
Belgia - Kasakhstan (0-1)		H 1.27	4-2
Frankrike - Albania (0-1)		H 1.35	3-1
Total odds: 46.13 - Innsats: 100kr.

 

Skremmende god totalodds til tross for egentlig ganske logiske kamputfall. Helt absurd odds på Østerrike borte mot Aserbadsjan. Angrer på at jeg ikke satset mer. Gleder meg til neste landskamprunde.

Lenke til kommentar

Advarsel! Følgende tips er helt og holdent basert på følelser og eufori, og all form for rasjonalisering bør overses.

 

Frankrike - Bosnia 2 @ 6 i odds

 

Bosnia har aldri nådd et mesterskap, men har vært ufattelig nære en rekke ganger, senest da vi røyk i sist VM-play off mot Portugal. Imorgen har vi muligheten til å kvalifisere oss direkte med seier mot Frankrike i Paris. Med ingenting å tape (andreplassen er sikret) og alt å vinne, har trener Safet Susic gitt uttrykk for at vi reiser til froskelårenes land for å lage helvete. Med tusenvis av elleville fans fra Øst Europas værste trakter på tribunene, samt Dzeko og resten av dragene fra Bosnia på gressmatta, er det duket for et spetakkel. Benzema er ute, og Laurent Blanc frykter at lukta av bosniske cevape kommer til å overta arenaen.

 

Som selvutnevnt analytiker av balkansk mentalitet, konkluderer jeg med at vi har best tenkelig scenario til direkte kvalifisering via Paris imorgen kveld. Til hele 6 i odds er dette verdt mine 50 kr. Heck, kanskje jeg slår til med en hundrings.

 

Endret av Dzeko
Lenke til kommentar

Noen over/under spill:

 

Russia - Andorra : Under 4.5 mål : 1.70 @ Bet365

 

Ah, two of the world’s most boring sides lock horns here with most people no doubt hammering the Russian handicap. Quality-wise, Russia should destroy Andorra but seriously – when was the last time Russia destroyed anyone? They’re utterly bereft of creativity and unpredictability in their squad. They’re a great machine and rarely concede goals but they’re not prolific by any stretch of the imagination. I had the misfortune of watching the reversal of this fixture and Russia were lucky to win the game 0-2 in a game where Andorra easily coped with their attacking threat. Russia looked poor, unable to play any kind of creative pass, and poor with their movement. Maybe it’ll change in front of their own fans; who knows?

 

...

 

Ireland - Armenia : Over 2 mål : 1.65 @ Pinnacle (pengene tilbake ved 2 mål)

 

Two sides whose energy and committment you simply cannot fault. Ireland miss Keane, which is a big blow, but Armenia’s defence is shoddy and Ireland can and will capitalise on that. Armenia have a good and often underrated attack, however, and they’ve got tremendous belief and momentum right now. Ireland are a nightmare to face on their own turf and keep it really tight but I believe Armenia have enough to score here and that will force the Irish to come out of their shells.

 

...

 

Kazakhstan - Austria : Over 2 mål : 1.45 @ Pinnacle (pengene tilbake ved 2 mål)

 

Two attack-minded sides, simply put! Neither sits back and although neither have great strikers, both sides should score here and it should go over 2.5 goals as a result. Bear in mind that the Kazakhs tire more than most sides after the seventy-minute mark so perhaps back goals after than in-play.

Lenke til kommentar

Forklarer noen av mine spill også det der.

 

Russland - Andorra (0-4) | B - 2.00 (bet365)

K: Lenge siden Russland har høvla over en motstander. Tviler på at det skjer her heller.

 

Moldova - San Marino | Under 3.5 Mål - 1.925 (bet365)

K: Moldova har scoret 8 ganger på 9 kamper. San Marino har ikke scoret ennå. Selv om San Marino har tapt med minst seks mål hver bortekamp sålangt så er jeg skeptisk her.

 

Tyskland - Belgia (0-2) | H - 3.50(bet365)

K: Sistnevnte bør sannsynligvis angripe, noe som kommer til å åpne opp mye rom som Tyskland kan utnytte. Tyskland med over 3 mål i snitt pr.kamp tviler jeg på stopper her. Sterke 6-2, 6-1, 4-0 og 3-0 på hjemmebane i gruppa sålangt.

 

Tyrkia - Aserbajdsjan (0-1) | H - 1.40 (bet365)

K: Tipper Tyrkia er revansjesugne etter å ha tapt i Aserbajdsjan. Er likevel litt redd for å spille på Tyrkia grunnet ustabilitet så begrenser handikap. (0-2) gir faktisk 2.05 i odds, og Aserbajdsjan har tapt med minst 3 mål alle kampene på bortebane hittil, så mulighet der.

 

Kasakhstan - Østerrike | B - 1.66 (bet365)

K: Sistnevnte vinner nok, men tror ikke jeg ville ha satset på storseier. Kanskje målrikt.

 

Bulgaria - Wales | Under 2.5 Mål - 1.60 (bet365)

K: Bulgaria har ikke scoret på hjemmebane ennå (3 mål totalt), Wales kun et mål på bortebane (5 mål totalt). Lukter målfattig.

 

Totalt: 50.11

 

Av disse er det vel Tyskland jeg er mest spent på egentlig. Vurderer å slenge inn Spania mot et Skottland som sannsynligvis MÅ angripe også, med handicap.

Lenke til kommentar

hvordan vet jeg hva jeg har vunnet på oddsen? er helt ny...

 

jeg leverte en kupong i dag, trippel med 50 kroner. altså satset jeg 200.

 

jeg tippet:

 

lørenskog - manglerud 1.20 Hjemmeseier som gikk inn

vålerenga - viking 1.50 hjemmeseier som gikk inn

metz - havre 1.85 borte gikk ikke inn

nantes - istres 1.75 hjemmeseier gikk inn.

 

jeg spilte som sagt trippel, og da kommer det opp noe under "spilte kombinasjoner" med mye høyere odds. er det de jeg skal gå ut i fra når jeg regner ut premien? Og hva plusser/ganger jeg sammen for å finne ut hva jeg har vunnet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...