Gå til innhold

Kupp på Lefdal-tråden(prisgaranti)-Husk kildelink!


Anbefalte innlegg

Elfunk 3215HD 32" LCD-TV

 

Pris Lefdal: 6995 (var dyrere i butikk)

Pris Elprice: 4995

 

På Lefdal Tiller (Trondheim) kostet TV-en 8995, så jeg endte opp med skjermen til 2995. Elprice har ikke denne på nettet, men en brosjyre de nylig sendte ut. Tror butikkene har lite igjen av denne, så sjekk gjerne lagerbeholdning før du løper og kjøper ;)

 

Edit: må bare tilføye at jeg tror jeg gjorde et kupp ;) Ga altså 3000 for en TV de solgte til 9000. :D

Endret av cecolon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg fant Windows Vista Premium oppgradering på Lefdal for 1 995,-

 

Prisguiden på Hardware.no viser at den ligger på mellom 995,- og 945,-

 

Jeg har ikke vært så mye borti dette med Lefdal.

Men kan dere som kan dette bedre si meg om det er noe å hente her?

 

På forhånd takk.

7914122[/snapback]

Dette er forskjellige versjoner - Lefdal selger en oppgraderingsversjon, mens det du ser på nett er OEM-versjoner (skal kun kjøpes sammen med nye pc'er eller pcdeler som er livsviktige for systemet (hdd eller hovedkort feks).

 

Så denne er ikke godkjent :).

 

(Ikke kommenter dette innlegget videre, hold tråden ryddig. Diskusjon rundt OEM-versjon og andre versjoner kan tas i annen tråd.)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Jeg kjøpte meg en 500GB WD hdd hos Lefdal for en måned siden. De har ikke enda endret pris på den, så det er fullt mulig å skaffe seg en 500Gb til under 500,-

 

http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...wsAAAEOOaE03xii

 

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=45747

8543943[/snapback]

 

"Prisgarantien" gjelder IKKE her. Lefdal sin er retailversjon, mens den andre og som alle andre nettbutikker ol nesten uten unntak selger er i bulk.

 

Se også dette innlegger litt lengre opp

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=7881225

Endret av Panter
Lenke til kommentar

Beklager å måtte ta dette her, men hvor står det at man må bruke fysiske butikker og ikke nettbutikker?

 

Jeg fikk bruke finnerlønn (den gang het det 150% prisgaranti) mot itbutikken.no i 2004.

 

Kan noen kanskje legge ut et bilde av plakaten eller lignende som viser dette svart på hvitt?

Endret av BeachDumb
Lenke til kommentar

Sulten på minnekort noen? Her tror jeg det kan være gode penger å spare på kort i topp kvalitet! bare se her, for eksempel:

 

Lexar CompactFlash Pro 133X 4GB, kr 699,- hos FotoVideo

 

Lexar CompactFlash Pro 133X 4GB, kr 1295,- hos Lefdal

 

Det skulle bli noe slikt som kr 401,- hos Lefdal det, inklusive "finnerlønnen". :D

 

Hvis du trenger topp SD-kort, så se her:

 

Lexar Secure Digital Pro 133X 2GB, kr 849,- hos Lefdal

 

Lexar Secure Digital Pro 133X 2GB, kr 390,- hos FotoVideo.

 

Pris inkl. "finnerlønn" = kr 160,50

 

EDIT: Fikset feil i lenker.

Lenke til kommentar

På Lefdal på Alnabru var det enda høyere priser på Lexar-kortene, 4GB CF kostet 1699, 2GB til 1399. Jeg var innom for snart to uker siden med utskrift fra Fotovideo, og bekreftelse på at prisene og lager på nett var som i butikken i Møllergata, kjøpte ett 4GB CF, 2 2GB CF og 2 1GB SD til totalt 6199. (Fikk først bekreftet at finnerlønnen skulle gjelde). Gikk så tilbake med kvitteringen, de som jobbet i butikken måtte både ringe Fotovideo og sjefen, men jeg endte opp med å få tilbake alle pengene. :) Egentlig skulle jeg ha hatt et par hundre ekstra tilbake, fordi prisforskjellene var så store, men jeg ville ikke være urimelig, syns det var greit å få en pose med bra Lexar-kort gratis... ;)

Lenke til kommentar
Sulten på minnekort noen? Her tror jeg det kan være gode penger å spare på kort i topp kvalitet! bare se her, for eksempel:

 

Lexar CompactFlash Pro 133X 4GB, kr 699,- hos FotoVideo

 

Lexar CompactFlash Pro 133X 4GB, kr 1295,- hos Lefdal

 

Det skulle bli noe slikt som kr 401,- hos Lefdal det, inklusive "finnerlønnen". :D

 

Hvis du trenger topp SD-kort, så se her:

 

Lexar Secure Digital Pro 133X 2GB, kr 849,- hos Lefdal

 

Lexar Secure Digital Pro 133X 2GB, kr 390,- hos FotoVideo.

 

Pris inkl. "finnerlønn" = kr 160,50

 

EDIT: Fikset feil i lenker.

8596851[/snapback]

Vet du hva det verste er? Den ligger på 1200 i butikken :thumbup: (gjorde i alle fall det når jeg gjorde dette for en måned siden)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...