Gå til innhold

Et lite dilemma angående TBC

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her på forumet kan hende kjenner meg igjen, andre ikke. Anyways, jeg har nå fått tilbudet om å kjøpe TBC for en snurten 200kr av en kompis som fikk 2 stk. Jeg har tidligere vert et medlem av guildet Decimation på Talnivarr. Jeg sluttet vel for godt over et halvt år siden, en måned før Naxx kom ut. For ikke så alt for lenge siden gav jeg bort roguen min med en del t2,5 deler til en liten gutt i nabolaget, ja gratis. Så nå kan jeg altså da kjøpe TBC og spille på priest alten min. Faktum er det, hvor "hektet" blir man på TBC kontra wow? Er det noe lurt å rote seg bort i dette når mans egen viljestyrke ikke er på topp? :hmm:

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897
Skrevet

Jeg husker deg. Du husker garantert ikke meg (jeg også spillte på deathwing)

Spillet er jo det samme. Så sjansen for å bli hektet er like stor nå som før. Det er egentlig bare du som kan bestemme om du skal spille wow mye eller lite, eller eventuelt ingen ting. Vanskelig å si om du burde begynne eller ikke. Men å spille det så mye at det går foran det sosiale liv er ikke så smart.

Skrevet

Spillet er jo det samme. Så sjansen for å bli hektet er like stor nå som før. Det er egentlig bare du som kan bestemme om du skal spille wow mye eller lite, eller eventuelt ingen ting. Vanskelig å si om du burde begynne eller ikke. Men å spille det så mye at det går foran det sosiale liv er ikke så smart.

7757939[/snapback]

Tja, du kan jo gi meg et hint, så kan jeg prøve :ph34r: Er dog lenge siden Deathping dagene.

Gjest Slettet+987123897
Skrevet

7757939[/snapback]

Tja, du kan jo gi meg et hint, så kan jeg prøve :ph34r: Er dog lenge siden Deathping dagene.

7757956[/snapback]

Tenkte fra forumet jeg. Jeg var en (sikkert sytende) night elf druid ved navn Norticus. Var medlem i World of Northings akkuratt da du gikk til burning blade eller noe (eller hva den guilden nå het) Men la oss ikke gå mer off-topic nå :)

Skrevet

Så konklusjonen er at TBC stort sett er det samme som gode gamle wow? En liten smakebit kan vel ikke skade, får håpe priest ikke er alt for gøy å spille utenom lvling.

Jeg klarte forresten å gå OT i egen tråd, yay.

Skrevet

Hvilken server? Fortsatt Talnivarr håper jeg?

Blitt mye mindre hekta på TBC. Står jo praktisk talt oppå hverandre og venter på mobs skal spawne / blir ganket. Kje-de-li :thumbdown:

Skrevet
Hvilken server? Fortsatt Talnivarr håper jeg? 

Blitt mye mindre hekta på TBC. Står jo praktisk talt oppå hverandre og venter på mobs skal spawne / blir ganket. Kje-de-li  :thumbdown:

7758082[/snapback]

Hørest perfekt ut :) Talnivarr seff, har priesten min og alle vennene mine der så.

Skrevet (endret)

Vel, det kommer til å gå noen mnd før du får tilgang til det nye området Outlands (det er bare tilgjengelig for folk over lvl 58), så spillet er klin likt gamle WoW frem til da. Bortsett fra de 2 nye rasene, som egentlig ikke er så spesielle, du velger jo blant klasser som alltid har vært i spillet til de rasene også. Men hvis du aldri har spilt WOW før har det jo ingenting å si, da er jo alt nytt uansett.

Endret av Bitex

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...