Gå til innhold

Hjelp, han ble lurt!


Anbefalte innlegg

Hei!

 

En venn av meg slutta med wow.

Han skulle bytte wow accen sin med: 3x level 60, med masse epic( Jeg kan ikke masse om wow)mot en cs 1,6 Ws i 1/2 år.

Han fikk pw til wow accen og vennen min fikk ip, pw og rcon pw til serveren!

Senere på kvelden viste de seg at de var en vanli 2 timers server hos smscs.no, han hadde bytta alt av navn og pw på. Da han skulle logge inn på wow hadde han andre endra pw på accen.

Eneste vennen min har å gå etter er msn adressa, ganske håpløst:/

Noen som kan hjelpe!?

'

MVH. Markus

 

Takker for alle svar! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og til alle dere som spammer med OffTopic så blir dere rapportert.

7744661[/snapback]

Jepp :ph34r:

 

Vel, aldri bytt med noen du ikke kjenner, for å si det slik (noen må erfare det på den harde måten).

Man har jo kredittkort-nummer og alt det der, så det skal nok ikke bli noe problem, om man først får kontakt med Blizzard.

Lykke til. :)

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

 

Jeg vil også legge til at retningslinje #4 fortsatt finnes da tråder som dette normalt sett fisker inn en del OT som trådstarter sikkert ikke ønsker.

Lenke til kommentar
Jeg har hørt at hvis man kontakter Blizzard, eller noe sånt, så kan man få tilbake accounten sin hvis man klarer å bevise at den tilhører deg. Har man flaks bryr Blizzard seg. :)

 

Og til alle dere som spammer med OffTopic så blir dere rapportert.

7744661[/snapback]

 

Med snart 8 mill spillere, og misnt 100 stk, som blir svindler hver dag (har ikke noe statistikk å vise til, men tipper det egentlig er over 1000) så er det ikke lett for Blizzard å behandle slike saker. Uansett: IKKE SELG ACCOUNTER ETC!! samma hvilket spill, men alle som selger/kjøper dette er enten svindlere eller dumme.

Lenke til kommentar
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.
Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...