Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Derfor bør pedofili legaliseres


muggsopp

Anbefalte innlegg

I dagens samfunn ser vi at flere og flere blir pedofile. Dette er et sosialpopulistisk valg mange tar, spesielt siden at homofili nå har fått sin oppgang. Mange har jo et ønske om å få seg en yngre partner, og da er jo pedofili en god og naturlig vei å gå.

 

Gjennom antikkens tid ble mange av ismene født. Altruisme, Sokratisme, og ikke minst Hedonisme. I dagens samfunn ser vi hedonismen bre seg ut og bli omfavnet av mange i forskjellige samfunnslag. Ikke minst kommer dette til syne gjennom ungdommens adapsjon av homofili som bra. Ikke bare kan man få seksuell nytelse, men man slipper også ubehaget ved å feile hos det motsatte kjønn. Dette beviser at dagens homokultur hos yngre menn er en hedonistisk styrt adapsjon.

 

Like fullt kan vi se an historisk pedofili. Pedofili var en kultur som gikk mellom eldre greske menn og yngre greske menn i antikken. Dette kan jo kanskje forklare dagens greske menns trang til å ha analsex med kvinner i større grad enn andre, men vi lar dette være et åpent spørsmål inntil videre. Historisk sett har pedofili vært assosiert med eldre menn som tar yngre gutter som elsker(e/inner), og derfor har dette også blitt ansett som en form for homofili for viderekomne. At man da tar barn ned forbi 10-års alderen har jo bare med et rent tilvenningsmessige hensyn å gjøre.

 

Videre, når vi betrakter den historiske koblingen mellom homofili og pedofili, kan vi trygt anta at det er diskriminerende å legalisere den ene samlivsformen, mens man fortsatt kriminaliserer den andre. Siden begge samlivsformer bygger på hedonistiske prinsipper, er det enda ferre grunner til at man bare skal legalisere og akseptere kun den ene. Hedonisme er jo også et godtatt moralsk standpunkt i samfunnet, så å gå mot en selvmotsigende samfunnspraksis, hvis kriminalisering av pedofili følgelig er, er rett og slett umoralskt og ikke minst ufølsomt mot norges finere borgere som har omfavnet denne samlivsformen.

 

Med andre ord burde vi sidestille denne samlivsformen, altså pedofili, på lik linje med homofili i samfunnet. Pedofile prester burde tillates, og pedofile burde kunne få gifte seg med sin partner i kirken. Følgelig burde man også fjerne den seksuelle lavalderen for å akkomodere for dette. Det er også viktig å reformulere offentlige regulativa, slik at disse stenger enhver mulighet for diskriminering ved ansettelse. Når man er inne på offentlige arbeidsregulativa, må man jo også ikke glemme muslimenes krav på tilrettelegging av bønnetider, og derfor må også pedofile få eget dertilegnet rom for seksuell utfoldelse på en offentlig arbeidsplass. Noe annet er jo diskriminerende uten sidestykke. Videre åpner dette for at Pedofiles Landsforbund burde få representanter i LO, og at LO også må kjempe for de pedofiles arbeidsrettigheter.

 

Til slutt må man også tenke på at en gang i tiden var det ille å være svart i USA, helt fram til en mann sa "I'm black and proud of it!". Derfor oppfordres alle pedofile til å stå fram og si "Jeg er pedofil, og jeg er stolt av det!, så vi i framtiden kanskje kan se at pedofile kan vandre trygt blandt folk uten frykt for overgrep, diskriminering, og ikke minst være trygg på at de får den respekt som alle mennesker har krav på!

Endret av muggsopp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaha? Så du mener altså at vi skal legalisere pedofili fordi at grekerne likte å gjøre det før i tiden?

 

Pedofili kan være psykisk skadelig for barnet, og du ser ut til å legge vekt på at det er greit å pule barn, uten tanke på deres vilje og behov, fordi vi har legalisert homofili, som faktisk er frivillig, og skjer blant voksne mennesker.

Lenke til kommentar

Dette er noe av det mest provoserende jeg har lest på lenge og ønsker att denne fjernes eller stenges av helt åpenbare grunner.

 

Ser på denne som en ren post for å få aksept for pedofili.

 

Vis du hadde sett virkningene av ett overgrep mot barn og hva dette gjør med ofret og familien hadde du nok aldri skrevet eller trengt i disse baner.

Endret av Chevelle
Lenke til kommentar

Seriøst Pedofili er en sykdom, og ikke noe som bør legaliseres. De pedofile bør for all del bli konvertert til heterofile. Selv har jeg noe i mot homofili, for menneske er ikke laga for å PUTTE NOE I RÆVA. :sick: ÆSJ. Jeg liker ikke det at folk har funnet ut at det faktisk er mulig med andre legninger enn hetrofili. Egentlig burde det ikke finnes navn på det fordi det ikke er meniga. Få vekk alt som har med homofili og Pedofili. Det er bare fælt. Spesielt med tanke på de små stakkars barna som blir utsatt for denne pedofilien. Og de har jo ikke noe å si der og da uansett fordi han som gjør overgrepene er så mye større og sterkere. Selv har jeg ikke hørt så mye om damer som bedriver pedofili, men jeg mener dette ikke er så ille, iogmed at de som blir overgrepet som regel ikke blir ødelagt for livet ville jeg tro. Uansett så er ikke pedofili noe som bør legaliseres. Det bør heller bli strengere. Er ikke tillhenger av dødsstraff, men sånne som driver med pedofili og ødelegger folk for livet bør få det, så ille mener jeg det er. Det er verre enn å drepe noen, iogmed at de barna blir ødelagt og får et forferdelig liv, mens de som blir drept, slipper ihvertfall mere smerte her på jorda.

Lenke til kommentar
*snip mot homofili*

7739831[/snapback]

Homofili og pedofili er ikke sykdommer. Men jeg tror forskjellen mellom dem ligger i at homofili er en legning, og pedofili en fetisj, rett og slett. Det er ikke noe galt i homofili, men pedofili er skadelig.

 

Og angående dødsstraff: om du mener at pedofili er så ille, hvorfor ikke stenge dem inne i et rom for å råtne?

Lenke til kommentar
*snip mot homofili*

7739831[/snapback]

Homofili og pedofili er ikke sykdommer. Men jeg tror forskjellen mellom dem ligger i at homofili er en legning, og pedofili en fetisj, rett og slett. Det er ikke noe galt i homofili, men pedofili er skadelig.

 

Og angående dødsstraff: om du mener at pedofili er så ille, hvorfor ikke stenge dem inne i et rom for å råtne?

7739841[/snapback]

Jo kanskje sant det, men det burde ikke vert "oppfinni". Grei måte å kjøre dødsstraffen på det med å stenge dem inne på et rom å råtne

Lenke til kommentar
Til slutt må man også tenke på at en gang i tiden var det ille å være svart i USA, helt fram til en mann sa "I'm black and proud of it!". Derfor oppfordres alle pedofile til å stå fram og si "Jeg er pedofil, og jeg er stolt av det!, så vi i framtiden kanskje kan se at pedofile kan vandre trygt blandt folk uten frykt for overgrep, diskriminering, og ikke minst være trygg på at de får den respekt som alle mennesker har krav på!

7739749[/snapback]

Det kommer ganske sikkert aldri til å skje i den moderne verden. Homofili er ikke i mot loven, med det er pedofili av helt åpenbare grunner. Ja, jeg vet at homofili var forbudt før, men ikke fordi den ene parten av stor sannsynlighet for varige men, både fysisk og psykisk.

 

Ta deg en bolle, og hjem deg i skammekroken, muggsopp. Sånne folk som deg, hvis dette er noe du virkelig mener, er folk vi ikke ønsker her.

Lenke til kommentar

Å knytte hedonisme med homofili og pedofili, forbinde det hele med gamle grekere og trekke inn "fordeler ved tidlig opplæring" faller vel på sin egen urimelighet. Folk som utøver en pedofil legning er voksne mennesker som kan ta voksne avgjørelser om forhold og sex. Utøvende pedofile vil alltid utnytte en svakere part (et barn), og derfor kan disse to ikke sammenliknes.

 

Den seskuelle lavalderen er der av en grunn, og å fjerne den for at eldre menn skal kunne rævkjøre barn, slik du beskriver i innlegget ditt, er et motbydelig forslag.

Lenke til kommentar

Og sammenligne homofile med pedofile er ikke riktig. Hvilken levemåte 2 voksne mennesker velger er opp til dem selv og plager ikke meg.

 

Straff av pedofile er alt for mild. Man får jo lengre straff for økonomiske forbrytelser enn å ha omgang med mindreårige og det er for meg helt uforståelig.

 

Når man ser på hvordan noen har fått ødelagt livet sitt for att ett svin skal ha sin lille stund med ” hedonisme” overfor ett barn er dette god grunn til og låse døra og kaste nøkkelen for godt.

Lenke til kommentar

muggsopp: Du skriver ikke et eneste ord om barna, kun om de som er pedofile og har "sine behov". At du i det hele tatt gidder å fremstille pedofili på den måten stiller jeg meg helt uforstående til, pedofile får klare seg med sin høyre og venstre hånd når behovet melder seg!

Lenke til kommentar

Jeg føler meg nesten forpliktet til å komme med noen påpekninger.

 

Dette er en post skrevet kun for å fiske etter reaksjoner. Likevel har den et par små momenter som man burde merke seg. For det første omtaler jeg pedofili som en samlivsform, ikke en legning. Allerede her faller argumentet deres om at tråden min er en hån mot pedofiliofre på sin urimelighet.

 

Trådens åpningsinnlegg er ment som en ironisk hån mot pedofiliforekjempere. Disse synspunkt jeg forfekter, er synspunkter som har blitt/vil bli presentert i det offentlige fora, og disse må man simpelthen bare forberede seg på.

 

Videre er dette også et sleivspark til den offentlige prosessen for å sidestille homofili med heterofili som samlivsform. GReit nok at homofile er mennesker som har menneskerettigheter som alle andre, men hvorfor skal jeg få tredd nedover øra, uansett hvor jeg snur meg, at homofili, det er så herlig atte...

 

Sist, men ikke minst, jeg forstår virkelig godt folks vrede over dette, men dette er en debatt som vil komme opp i framtiden slik dagens moralske samfunnsliberalisering pågår. Først skulle man akseptere homofili, så skulle homofili bli likestillt heterofili, så skulle homofile få flere rettigheter enn homofile. Ja, vi er der nå. Tor Erling Staff fyrte av trinn 1 på denne pedofiliraketten på tidlig 90-tallet. Dette er bare en forsmak på hva som kommer..

Lenke til kommentar

Forklar meg da hvordan vi kan legalisere at et voksent menneske forgriper seg på og lever i "samliv" med et barn. Hvordan kan vi gjøre det lovlig å drive med overgrep? Det er det det er, når den ene parten ikke kan bestemme selv. Og det vil alltid basert på den voksnes behov og lyster, dette forholdet..

 

Du bruker argumentet om liberaliseringen av homofili som argument. En av forskjellene på homofili og pedofili er at homofile som lever sammen, de er homofile begge to. Pedofile er voksne mennesker som vil ha barn, og et barn kan ikke være pedofilt (i tilfelle har det vel lyst på et enda yngre barn enn seg selv, noe som hvertfall ikke gir det lyst til å være sammen med en voksen pedofil).

Å tvinge et barn til å være sammen med en pedofil, blir som å tvinge deg til å være sammen med en homofil som krever å ha rumpesex med deg mot din vilje.

Lenke til kommentar

Det er vel ikke snakk om raserianfall, men heller det at ingen forstår hvordan du kan i det hele tatt vurdere at det er greit å legalisere overgrep. Jeg kjenner forakten stige når jeg tenker på voksne menn eller kvinner som forlyster seg på barn akkurat som det passer dem. Kvalmt er det. Det er ikke sammenlignbart med homofili overhodet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...