Gå til innhold

Hva synes dere om Fast and the furious filmene?


Moped321

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Filmene er jo helt forferdelig, men allikevel har jeg sett alle (vet ikke helt hvordan det gikk til).

 

Historiene er jo så uorginal, forutsigbar og kjedelig som det går an å få de. Dialogene er også så uorginal, forutsigbar og kjedelig som du kan få de. Skuespillet er på nivå med Hotell Cæsar, og det virker ikke helt som om de her veldig greier på bil. Virker for eksempel som om bilene plutselig for en haug med ekstra krefter når de smeller den i 5. gir.

Lenke til kommentar
Hollywoodoppgulp fra helvette.

7717721[/snapback]

Evt. bare Hollywoodoppgulp ;)

 

Kan vel ikke akkurat si at filmene er mye å diskutere. Som film i form av kunst så kan man vel ikke si at filmene er veeeldig gode. Likevel så er det helt ok underholdning på samme linje som American Pie. Lett å slå ihjel noen minutter med noen sånne filmer.

Lenke til kommentar
Jeg synes 1'ern er best.

Deretter Tokyo på andre og 2fast2furious på tredje.

7715811[/snapback]

Samme her.

 

Ener'n digga jeg en gang i tida (når den netopp hadde kommet og jeg var 13-14 år gammel). Toer'n har aldri vært noe annet enn møkk, mens Tokyo Drift var helt ok underholding.

 

Gone in Sixty Seconds '74 og Smokey and the Bandit er uansett 10 ganger bedre. :cool:

Lenke til kommentar
likte bert 2'ern jeg, siden jeg er muskelbil fan  :D  :dribble:

noen som er med meg??  :D

7715771[/snapback]

 

Hva mener du med muskelbiler? Store, stygge amerikanere med stort slagvolum og få hestekrefter?

7720743[/snapback]

Herregud da.

La han velge selv hva han liker.

 

Hvis du ikke mener at den bilen i midten her er muskelbil, så har du en rar definisjon på muskelbiler.

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar

Gone In 60 Seconds var ein bra film, første bilfilmen av den typen eg såg. The Fast And The Furious var grei, men etter den var det full stopp.

 

Edit: Dvs. nesten full stopp, eg såg filmen Cars for ei tid tilbake og den var ganske bra.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...