Punk/rock Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 (endret) Heisann, har utrolig lyst til å flytte over noe musikk fra pc'n til Xbox'n min Har fått koblet den til Windows Media Connect, og har fått til å streame sanger fra pc'n.. Men har så lyst til å kunne ha de der, uten å måtte streame. Noen som vet om dette går, og isåfall hvordan? Takk, mvh meg Endret 13. januar 2007 av Punk/rock
tOmma- Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Jeg har nå ikke prøvd å flytte over ting ved å modde den eller noe. Det har gått mest i å rippe cd'er på selve 360'n. Utover det vet jeg ikke om noen andre metoder, og lurer faktisk på det samme som du gjør.
Punk/rock Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Skrevet 13. januar 2007 Jeg har nå ikke prøvd å flytte over ting ved å modde den eller noe. Det har gått mest i å rippe cd'er på selve 360'n. Utover det vet jeg ikke om noen andre metoder, og lurer faktisk på det samme som du gjør. 7709640[/snapback] Kanskje dumt spørsmål.. men det går ikke ann å rippe fra brente cd'r ?
Superbirken Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Layen Kjøp ekstern harddisk ! Har koblet en 500GB Western Digital Pro harddisk til 360'n. Ser superbra ut med begge i samme farge og rund lysring i midten. Har lagt hele iTunes 15GB (4000 sanger) inn på harddisken og 360'n spiller alt av mp3 og mp4 filer. Har alle nye digitalbilder + fått fotoknudsen.no til å digitaliserer alle gamle negativer til jpg-bilder og har kongebildearkiv! Har lastet ned alle test-filmene til microsoft i 720p og 1080p og lagt de på den eksterne hardisken også. Sjekk: http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/musicandvideo/hdvideo/contentshowcase.aspx Alle filmer av typen .wmv spiller 360'n direkte fra ekstern harddisk. Hmmmm mye digge filmer i bra kvalitet finnes som .wmv filer. 360'n funker superdigg som mediasenter med all musikk, bilder og film lagret på ekstern harddisk. Harddisken er fast tilkoblet bakpå 360'n med usb2 og 360'n slår automastisk på og av harddisken. Kjøpte 250W KEF sub (2 x 10") som julegave til 360'n (7000 spenn), og nå rocker det fæææælt med 4000 sanger tilgjengelig fra 360'n. NB! Husk å kjøpe ekstern harddisk som er formatert i filsystem FAT32, det er kun det filsystemet 360'n takler. NTFS funker ikke ! Good Luck With Nice Sound Superbirken
Punk/rock Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Skrevet 13. januar 2007 Joa, hørtes bra ut.. men er det ikke en eneste måte jeg kan få en sang inn på 360'n uten å kjøpe ekstern harddisk, modde eller kjøpe meg en cd i platebutikken?
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Går det ikke an å overføre musikk fra pc'en til xbox?
hmz Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Jo - mener det ligger en guide til hvordan du gjør dette. Søk litt i forumet så finner du den fort
XtaZ Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 (endret) Det går ikke ann å overføre fra PC til 360 desverre. Enkleste løsningen er å bruke eksternharddisk eller kjøpe dere en CD-RW f.eks og brenne ut sangene dere vil ha, rippe inn på Xboxen og gjenta Men det går ikke ann å rippe MP3 filer fra CD da så dere kan bare brenne vanlig audio cd. Så skal dere flytte hele musikk samlingen deres på flere tusen sanger til Xboxen så vil jeg bare anbefale eksternharddisk for det tar LANG tid å rippe alt dette fra CDer. Endret 13. januar 2007 av XtaZ
hmz Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Sorry, leste ikke topic godt nok - har nok gått litt vel fort.. I mine øyner tenkte jeg at det sto om det gikk an å STREAME musikk, ikke å overføre. Beklager dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå