Gå til innhold

Bilder av din overkropp! Bein er nå velkommen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på om jeg kanskje skal hive ut magan min her jeg og. Men er litt skeptisk, kanskje Göncz mobber meg. Hva tror dere?

 

Edit: laster opp jeg :)

 

post-80649-1173741138_thumb.jpg

post-80649-1173741168_thumb.jpg

 

:blush:

 

Edit2: jeg har aldri trent eller noe, bare lurer på om det er en grei kropp å starte trening i. :)

Endret av KristianG
Lenke til kommentar
Lurer på om jeg kanskje skal hive ut magan min her jeg og. Men er litt skeptisk, kanskje Göncz mobber meg. Hva tror dere?

 

Edit: laster opp jeg :)

 

post-80649-1173741138_thumb.jpg

post-80649-1173741168_thumb.jpg

 

:blush:

8141585[/snapback]

 

Armene dine ser mye tynnere ut på det nederste bildet, i forhold til rygg bilde. Mulig du ikke flexer for fullt?

En helt grei, normal kropp det der. Ingenting å være flau over!

Endret av Ols111
Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Lurer på om jeg kanskje skal hive ut magan min her jeg og. Men er litt skeptisk, kanskje Göncz mobber meg. Hva tror dere?

 

Edit: laster opp jeg :)

 

post-80649-1173741138_thumb.jpg

post-80649-1173741168_thumb.jpg

 

:blush:

 

Edit2: jeg har aldri trent eller noe, bare lurer på om det er en grei kropp å starte trening i. :)

8141585[/snapback]

 

Mobbe deg for det? Wtf, seff ikke :)

 

Ser ut som om du har godt potensiale ja! Prøv å spre skuldrene mer på den øverste posen, så vi kan se hvordan det står til med latsene dine!

 

Du er ikke for tynn, men prøv å spis mer, legg på deg. Dette vil gjøre det enklere å øke i vekt i form av muskler. Pass på å få i deg mye Proteiner, ca 300gram om dagen (regner med at du veier rundt 80kg) og mye karbs. Spis måltid hver 3. time, pass på å aldri være sulten.

 

Proteinpulver og kreatin børe du vente litt med, det viktigste er å få orden på kostholdet, for proteinpulver er et TILSKUDD, altså et supplement i tillegg til vanlig mat.

 

Proteinrik mat:

 

Havregryn (kan være lurt å spise 2-3 ganger om dagen)

Nøtter (peanøtter, cashew nøtter)

Kesam

cottage cheese

Kylling

 

Karbrik mat:

 

Ris

Pasta

Nøtter

 

Pass på å få i deg mye av disse!

 

Lykke til! :)

Endret av Slettet-xwByZdFZ
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Armene dine ser mye tynnere ut på det nederste bildet, i forhold til rygg bilde. Mulig du ikke flexer for fullt?

8141625[/snapback]

Han vrir bare armene litt, så du ser bicepsen rett "ovenfra".

Lenke til kommentar
Huff får vel slenge ut et bilde jeg også. Har ikke fått trent på 1 mnd men får ikke hjelpe...

Et til for morroskyld. Ikke noe flex her iallefall :p

8125716[/snapback]

Bred rygg må jeg si. Trent mye lats?

8140841[/snapback]

Har ikke trent så mye spesifik på lats, men det har jo vært inkludert i treningen :) Takk for kommentar

Endret av Lord-of-the-End-Times
Lenke til kommentar

*bilde*

Sånn ser da min overkropp ut. Er vel egentlig fornøyd. Men.. frister litt med six pack, uten å måtte stramme magen. Kommer såklart tilbake til det jeg har fått høre av de aller fleste gutter om at jeg ikke burde ha det og sånn..

7921140[/snapback]

 

Sixpack = grr go for it!

8144643[/snapback]

Eller ikke :tease:

8148757[/snapback]

 

Hehehe. Hvorfor ikke? Trenger jo ikke være så stor da

Lenke til kommentar

*bilde*

Sånn ser da min overkropp ut. Er vel egentlig fornøyd. Men.. frister litt med six pack, uten å måtte stramme magen. Kommer såklart tilbake til det jeg har fått høre av de aller fleste gutter om at jeg ikke burde ha det og sånn..

7921140[/snapback]

 

Sixpack = grr go for it!

8144643[/snapback]

Eller ikke :tease:

8148757[/snapback]

 

Hehehe. Hvorfor ikke? Trenger jo ikke være så stor da

8150328[/snapback]

Slikt som de bodybuilder gutta har, skal du iallefall ikke ha.

 

Du kan ha godt trente nedre magemuskler samt antydninger til resten også. SKal finne et bilde når jeg er på den andre maskinen :whistle:

Lenke til kommentar
Hehehe. Hvorfor ikke? Trenger jo ikke være så stor da

8150328[/snapback]

Du skal hvertfall ikke få den frem ved å gå ned i fettprosent, da blir jeg sint på deg.

8150375[/snapback]

Helt enig.

 

Tren den istedenfor.

Sit ups, crunch, cabel crunch ++

8150381[/snapback]

Nå har du gått fra at hun ikke skal ha six-pack til at hun skal ha det på tre innlegg. Snakk om å skifte mening...

Lenke til kommentar
Hehehe. Hvorfor ikke? Trenger jo ikke være så stor da

8150328[/snapback]

Du skal hvertfall ikke få den frem ved å gå ned i fettprosent, da blir jeg sint på deg.

8150375[/snapback]

Helt enig.

 

Tren den istedenfor.

Sit ups, crunch, cabel crunch ++

8150381[/snapback]

Nå har du gått fra at hun ikke skal ha six-pack til at hun skal ha det på tre innlegg. Snakk om å skifte mening...

8150468[/snapback]

Ehm.. Går hun ned i fettprosent kommer den tydelig fram, trener hun den for å kunne stå i mål som hun sier, så er det ikke sikkert at de blir veldig synlig.

 

Få deg jobb som kommentator du :tease: Sett deg i flere poster med kun kommentering av andres innlegg. :no:

Lenke til kommentar
Fordi jeg er så søt ^^

 

Men jeg må ha magemuskler. Prøv å stå i mål uten liksom.

8152823[/snapback]

Jaja, ikke noe stygt om magemuskler. Men sannsynligvis får du nok ikke six-pack om du ikke trener hardt. Vanligvis vil jenter bare få en hard mage uten noe synlige muskler. Men å trene magen er jo selvfølgelig bare bra :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...