Gå til innhold

Bilder av din overkropp! Bein er nå velkommen!


Anbefalte innlegg

Fordi jeg er så søt ^^

 

Men jeg må ha magemuskler. Prøv å stå i mål uten liksom.

8152823[/snapback]

Jaja, ikke noe stygt om magemuskler. Men sannsynligvis får du nok ikke six-pack om du ikke trener hardt. Vanligvis vil jenter bare få en hard mage uten noe synlige muskler. Men å trene magen er jo selvfølgelig bare bra :)

8154450[/snapback]

Noen kilder til dette?

 

Skal strengt tatt ikke mere enn lav fettprosent og litt trening av musklene til før at det synes.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal strengt tatt ikke mere enn lav fettprosent og litt trening av musklene til før at det synes.

8154475[/snapback]

Og jenter skal optimalt sett ikke ha for lav fettprosent, da dette er usunt. Gutter kan gå litt lavere.

8154494[/snapback]

Hvorfor kan gutter gå lavere?

Kilde? :tease:

Lenke til kommentar
Kilde? :tease:

8154519[/snapback]

Orker ikke grave frem kilder nå, men jenter har lettere for å få forstyrrelser i hormonbalansen. Dette kan gi andre dumme virkninger som benskjørhet, svekket immunforsvar, m.m.

 

 

"Husk dog at for jenter er det ikke så sunt å ha skikkelig synlig "sixpack". Det forutsetter nemlig en så lav fettprosent at det ikke er bra for de aller fleste. " Hentet fra woman24 eller noe sånt. Googlet litt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hvorfor kan gutter gå lavere?

Kilde? :tease:

8154519[/snapback]

 

Hvis jenter går under 18% er det lavt, hvis de går under 12% mister de mensen, går de lavere dør de. Kompisen min hadde 2.6% etter helvetesuken og klarer seg fint (har 3 ganger mer nå da), mens ei på avdelingen har 18% og er under på fettprosent (hun er veltrent som fy). Du trenger ikke kilder, du trenger sunn fornuft ;) Bare tenk hvor mange prosent puppene utgjør.

Lenke til kommentar
Fordi jeg er så søt ^^

 

Men jeg må ha magemuskler. Prøv å stå i mål uten liksom.

8152823[/snapback]

Jaja, ikke noe stygt om magemuskler. Men sannsynligvis får du nok ikke six-pack om du ikke trener hardt. Vanligvis vil jenter bare få en hard mage uten noe synlige muskler. Men å trene magen er jo selvfølgelig bare bra :)

8154450[/snapback]

Noen kilder til dette?

Skal strengt tatt ikke mere enn lav fettprosent og litt trening av musklene til før at det synes.

8154475[/snapback]

Trenger ikke kilder... Som wh1te sier skal jenter naturlig ha mer underhudsfett enn oss gutta. Enten må hun trene vekk det naturlige underhudsfettet, eller trene såpass mye at musklene stikker mer tydelig frem gjennom fettet. Det er ikke umulig, bare vanskeligere enn for oss gutta. Gutta bygger som kjent også lettere muskler enn jenter.

Lenke til kommentar

MELDING FRA SJEFEN!:

 

Hold dere til topic! Det vil si at dere kan diskutere bilder, og saker som omhandler bilder som blir postet! De som lurer på ting som ikke har noe med bildene eller diskusjonen som handler om bildene som postes her kan ta dette et annet sted!

 

Hyggelig å se at tråden er så populær! Så fortsett med topic-praten! ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Et par bilder av rygg og front.

 

 

 

 

 

 

 

Noen tanker på hva jeg må jobbe på? Selv tenker jeg rygg og bryst. Har vel nedprioritert rygg litt pga. mangel på teknikk osv (markløft feks), men kommet inn i det nå.

8165413[/snapback]

 

Spis mer!! Det er nok det du trenger å jobbe mest med :)

Lenke til kommentar

Spiser som en hest! :p Men, kan vel alltid få i meg mer :S

 

Edit: Kan jo legge til at jeg bare har trent og spist riktig i tre måneder, før det var jeg totalt likegyldig om hva jeg spiste. Føler jeg spiser nok, så må nok bare gi det litt tid.

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar
Spiser som en hest! :p Men, kan vel alltid få i meg mer :S

 

Edit: Kan jo legge til at jeg bare har trent og spist riktig i tre måneder, før det var jeg totalt likegyldig om hva jeg spiste. Føler jeg spiser nok, så må nok bare gi det litt tid.

8167112[/snapback]

Kanskje dette er noe for deg? :p

Lenke til kommentar
Spiser som en hest! :p Men, kan vel alltid få i meg mer :S

 

Edit: Kan jo legge til at jeg bare har trent og spist riktig i tre måneder, før det var jeg totalt likegyldig om hva jeg spiste. Føler jeg spiser nok, så må nok bare gi det litt tid.

8167112[/snapback]

Vel fett% kan umulig ha gått opp, prøv og øk kalori inntaket. Å kutt ned på brød og hvetemel.

Lenke til kommentar
Spiser som en hest! :p Men, kan vel alltid få i meg mer :S

 

Edit: Kan jo legge til at jeg bare har trent og spist riktig i tre måneder, før det var jeg totalt likegyldig om hva jeg spiste. Føler jeg spiser nok, så må nok bare gi det litt tid.

8167112[/snapback]

Kanskje dette er noe for deg? :p

8167607[/snapback]

pfft, kostilskudd er ikke veien å gå.

 

Prøv å se hva du får i deg hver dag og legg deg på kcal inntak kroppsvekt x 38 f.eks da vill du legge på deg :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...