Gå til innhold

Hvilke sanger har du gode minner fra?


Demonfudge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje litt flaut men:p

 

Aaron Carter - Crazy Little Party Girl

 

Får meg til å tenke på min fantastiske barndom, jeg og min bestevenn digget denne sangen, vi var vel kanskje 8 år gamle da. Vi var sammen hver dag, og hadde det så kult sammen, men han har desverre flyttet nå og vi har mistet kontakten. Guud som jeg savner den tiden. :cry:

 

Og litt nyere minner:

 

Bullet For My Valentine - Tears Dont Fall

 

Får meg til å tenke på sommeren, alle nettene jeg snek meg ut sammen med kompiser. Alle gangene vi satt inne på rommet med en røyk og bare slappa av. Det var chill det. :love:

Endret av Tmz
Lenke til kommentar

No Doubt - Just a Girl

Folkehøgskole. Volleyballturnering med denne låta på bortimot repeat. Folkehøgskole var ganske så genialt, i grunn.

 

Nightwish - Two for Tragedy

Sånn kjæreste-ting. Kos og klem og snørr og tårer og..ja.

 

Dream Theater - Learning to Live

Konsert. Oslo spektrum. Masse folk. Taktfast klapping. Fantastisk.

Lenke til kommentar
Mötley Crüe - Girls Girls Girls - Alle jentene som flasha på konserten i spektrum :)

7706124[/snapback]

Hadde jeg helt glemt! Takk for påminnelsen.. *gode minner*

 

 

John Frusciante - Murderers Mest hørte sangen på sommeren, nydelig sang å ligge og nye solen med!

Samme gjelder Razorlight - America

 

Når jeg tenker etter har jeg forøvrig en god del flere sanger jeg har triste minner fra istedet for gode minner..

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

CKy - Close Yet Far Jeg var på g med ei jente, og vi kjørte snowboard hele tida, og akkurat da var jeg helt hekta på cky. Den minner meg sånn om den tida, da det bare var jeg og henne. Det ble ikke noe av henne, men noen måneder seinere begynnte vi igjen, og litt etter sommerferien ble vi sammen :D

Lenke til kommentar

kanskje ikke den ultimate musikken, men - DDE^^

var på konsert for halvannet år sia, der har jeg gode minner fra :)

 

også var jeg på en hyttetur der jeg hadde brent en cd med Metallica S&M div låter. den gikk hele helga og vi ble aldri lei. det sier litt om Metallica - og desto mer om det geniale opplegget med san fransisco symphoni orchestra :D

Lenke til kommentar

The Ricochets - Slo-Mo Suicide

 

Hadde akkurat gjort meg, vel fortjent, ferdig med et uheldig kjæresteforhold på den litt kjipe måten, slengt de siste sinte ordene fra meg, forlatt dama, og gått ut til halvtomme Oslo-gateer tidlig en klar vårmorgen. Denne låta da spilt for full pupp på min kjære discman. Jeg var fornøyd, usedvanlig tilfreds, og med en følelse av å være beinhard og tøff.

:p

 

Det er så mange historier og så alt for mange låter. Jeg nøyer meg med å dele dette ene minnet. :)

Endret av rasgar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...