Gå til innhold

Ingun Yssen føler seg mobbet av Gerd Liv Valla


Anbefalte innlegg

Ikke bare forbundslederne LO sekretariatet vil skal holde kjeft, nå er det AP politikere som skal kritiseres;

 

http://www.na24.no/politikk/article872721.ece

 

Skal vi konkludere med at man ikke liker tilbakemeldinger i LO toppen? Makan. Fremfor på å svare på kritikken og ta ting inn over seg så kritiserer de at den kommer.

 

LO fortsetter med å vise hvordan ting ikke skal gjøres. Dette er gått fra å være amatørmessig behandling fra Valla til å bli amatørmessig behandling fra LO.

7781450[/snapback]

Enig. Det er greit å holde sammen i medgang og i motgang, men man skal ikke holde sammen i rett og urett! -Noe som tydeligvis er et krav fra LO-ledelsen.

 

Nok et eksempel på den "stupide lojaliteten" Yssen har beskrevet. :hrm:

 

Jeg tror jeg hadde røket på hue og ræva ut derfra ganske fort, med min instilling til (konstruktiv) kritikk. :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

TV2-Nyhetskanalen melder at Yssen med advokat kan dokumentere at de har sendt 23 brev til Valla/LO i perioden hun var sykemeldt, den samme perioden Valla påstår at det har vært umulig å få kontakt med henne. Hvis den tøtta der får lov til å sitte andre plasser enn i skammekroken så spyr jeg. :thumbdown:

Lenke til kommentar
TV2-Nyhetskanalen melder at Yssen med advokat kan dokumentere at de har sendt 23 brev til Valla/LO i perioden hun var sykemeldt, den samme perioden Valla påstår at det har vært umulig å få kontakt med henne. Hvis den tøtta der får lov til å sitte andre plasser enn i skammekroken så spyr jeg. :thumbdown:

7802253[/snapback]

 

Jeg blir skjokert om hun faktisk velger å sitte som LO-leder etter dette oppstyret uansett.

Lenke til kommentar

Tønne saken kommer til å tas opp av noen hver gang noen høyt på strå driter seg loddrett ut med korrupsjon, maktmisbruk, seksuelt misbruk, you name it...

 

Tønne tok livet sitt, det skjedde, men synes ikke det skal brukes som skjold når noen (her Valla) tar sats og går så åpenlyst på snørra...foran et årvåkent pressekorps...

 

Jeg ønsker henne ikke død, men strengt tatt bør hun få hvile når beslutningen om å gå av som LO-leder er tatt...

Men jeg er temmelig sikker på at hun kan få ta med seg noen i fallet...

Lenke til kommentar
Så lenge Valla klamrer seg til makten så må media ta tak i det. Hvis hun frasier seg alle maktposisjoner og trekker seg helt tilbake kan hun få ro. Først da. Men frem til det så setter hun selv standarden.

7834302[/snapback]

Kryss i taket og hull i parketten...

Agreed... :D

 

Trenger vi LO i det hele tatt?

7834320[/snapback]

Ja!

 

Faktisk så har LO utrettet mye godt for arbeidere i en del år nå...

og dessverre så viste den borgelige siden hva de hadde tenkt å gjøre med det (ref. arbeidsmiljøloven a'la Bondevik og co), noe som ga Valla anledning til å vise hvor mye makt hun har...

Det er en makt jeg mener LO bør ha, men som de bør trø varsomt med å benytte. Arbeidsmiljøloven som den forrige regjering laget var det eneste tilfellet jeg kommer på hvor det var rett og benytte slik makt.

 

Ellers så har jeg som hovedtillitsvalgt (den tid jeg var det) selv opplevd hvor greit det kan være å ha et slik forbund i ryggen uten at jeg skal gå i detalj på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...