Gå til innhold

Vanilla Coke


Rob3rt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Nimr0d skrev (2002-11-26 20:30):

Limited edition ja... men blir det en hit (og det blir det og) slik som fanta lemon så blir det et permanent syn i butikken...


Var Fanta Lemon limited, da? Exotic var? Eller er vel fremdeles, men den var jo en liten suksess så de fjerner vel "Limited", i motsetning til Pepsi Twist som ikke er limited, men forsvinner likevel ut av markedet snart...

Lenke til kommentar

Jeg håper iallefall at denne forsvinner fort. På RIMIen her nede hadde vanilla coke tatt opp de beste plassene i kjøleskapet, slik at de ekte colaene ble liksom skjøvet bort i de varme distriktene, tror jeg skal klage på dette når jeg skal kjøpe meg lunch i dag.

 

Jeg har vel krav på en iskald Coca Cola fra The Coca Cola Company i lunchen min?

 

 

Og ikke en iskald Coca Cola Vanilla.

Lenke til kommentar

Fy ****!

 

Sitter her og prøver å få i meg den halvliteren jeg sløste pengene mine på. Det smaker virkelig drit.

 

Får flashback til barndommen, det smaker akkurat som en vond hostesaft eller medisin jeg har tatt.

 

Anbefales på ingen måte ikke, forstår godt at det er limited edition.

Lenke til kommentar

Quote:


Jimmy Pop skrev (2002-11-26 14:19):

ALL PR ER GOD PR


Digresjon: Du aner ikke hvor sant det er, iaf forbindelse med enkelte ting. Etter enhver fallskjermulykke som nevnes i media kommer det en boost med folk som melder seg på kurs. I påsken i år så holdt en kar på å gå inn (enormt med flax at han overlevde) på Oppdal (der jeg hopper), fikk litt mediadekning (VI menn, Her&Nå, addresseavisen + + )... i etterkant var det en markant økning i påmeldinger på fallskjermkurs...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...