Gå til innhold

Vanilla Coke


Rob3rt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

/me føyer seg pent i rekken av dem som synes Vanilla Coke var noe forbanna skvip - jeg ble dårlig i magen etter bare 0,25l..!

 

Selv Rimi sin Hakon Cola og Rema sin cola (fra Grans Bryggeri) er himmelsk nektar sammenliknet med Vanilla Coke.

 

Kan umulig se at den kommer til å bli værende i det norske markedet med så mye negativ tilbakemelding.

 

Og ja, jeg likte både Crystal Pepsi og 7Up appelsin/bringebær meget godt og savner nå disse...

Lenke til kommentar

Quote:


neonX skrev (2002-12-02 00:58):

Kule ja, vanilla er god, men en brus du må lære deg og like, har drukket noen flasker nå, men har måttet klare meg uten den i helga. Gleder meg bare til kantinen åpner i morgen så jeg kan kjøpe en vanilla.


Hva i h_elvete er poenget med en brus man må LÆRE seg å like? Og hva i granskauen gjør en brus KUL?

Lenke til kommentar

oooh, dette har jeg ventet en stund på at skal dukke opp.. blir det første jeg kjøper når jeg skal handle idag/imorgen.

 

crystal pepsi var noe møl, det smakte nesten som vanlig pepsi bortsett fra at det så ut whitespirit.

 

appelsin 7up derimot.. mmmm den mest forfriskende brusen noensinne, ekte appelsin smak. har tatt noen glimt bor tpå den shio brusen, lurt på om den kan smake noe av det samme, men har bare hørt dritt om dem, så jeg tørr ikke :D. bringebær 7up var ikke noe særlig derimot.

 

ooh. vanilje cola... weee. *gleder seg*.

Lenke til kommentar

Synes ikke vanilla coke var så ille jeg... Har hatt lyst å smake den i årevis da. Dukker jo stadig opp i amerikanske filmer, så noe nytt er det ikke.

 

Alle husker vel at Vincent Vega (John Travolta) bestilte vanilla coke i pulp fiction (og så bestille uma thurman 5$ shake og så danser de twist... anyone)? Hvem fikk ikke lyst på litt vanilla coke da? Jublet nærmest da jeg hørte den var på markedet, og ble ekstra glad da den faktisk ikke smakte drit.

 

Selvsagt ikke like godt som vanlig cola... men hva er vel det :smile: ?... Greit med litt forandring

 

[ Denne Melding var redigert av: Herr_Dude på 2002-12-02 06:59 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...