Gå til innhold

Hva er dine favoritt Metal band?


Tåkelys

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Slayer er ikke thrash :)

5834728[/snapback]

Hvor faen kom det fra?

 

Slayer har/hadde alle kriteriene som skulle til for thrash. :) Reign in Blood er et eksempel på det. Det er faktisk det beste thrash metal albumet ever gitt ut.

 

EOD.

5834847[/snapback]

 

Som Skate4life sier så pent, bare for og provosere. Følte at det var like dumt og si at Slayer ikke er Thrash metal, som å si at Iron Maiden ikke er Heavy Metal, og tror faktisk at det ikke finnes et bedre album enn Reign In Blood uansett sjanger.

Lenke til kommentar
Er det ingen av dere som liker industrial metal som Ministry, Nine Inch Nails og KMFDM, da?

5834911[/snapback]

ministry går ann ved annledninger, nin synes jeg mer eller mindre suger, og KMFDM synes jeg bare var..undelig..

 

red harvest derimot må være det ultimate. fear factory er også meget bra.

har du noen tips til meg for annen industriell metall?

 

edit: prøver også febrilsk å fåtaki V:28 skivene, det er kanskje det beste industrimetal bandet jeg vet om etter red harvest.

Endret av Demogorgon
Lenke til kommentar

Skinny Puppy og Front Line Assembly har tidvis musikk som kan kalles industrial metal, sjekk de ut.

 

Hos FLA er spesielt albumene Millenium og Hard Wired de mest gitarorienterte.

 

Mesteparten av det andre jeg liker innenfor betegnelsen "industrial" er ikke metal, så jeg nevner ikke dem.

 

Lurer på om jeg skal sjekke ut Fear Factory og Red Harvest :hmm:

Endret av cun
Lenke til kommentar

cun, bare å nevne i veg, det er ikke mer off topic en at det går greit vil jeg tro. glemte selvfølgelig strapping young lad som vel kan kalles industrielt til en viss grad, som jeg hører mye på.

 

satrucci, desto mer jeg hører på red harvest finner jeg at jeg liker cold dark matter best. skiva har den råeste stemningen.

Endret av Demogorgon
Lenke til kommentar
Jeg driver og får fatt i alle albumene deres nå. Hørt så mye skryt av dem + at en Skinny Puppy/FLA-dude er med (husker ikke hvilket band).

5839188[/snapback]

 

Eneste Fear Factory plate jeg synes noe om er Obsolete, men den synes jeg derimot er veldig bra da ;)

Lenke til kommentar
Jeg driver og får fatt i alle albumene deres nå. Hørt så mye skryt av dem + at en Skinny Puppy/FLA-dude er med (husker ikke hvilket band).

5839188[/snapback]

 

Eneste Fear Factory plate jeg synes noe om er Obsolete, men den synes jeg derimot er veldig bra da ;)

5839376[/snapback]

 

Kanskje eg skal sjekke ut den. Har hørt mykje lovord om Fear Factory, men til gode å høre noko bra. Har hørt Demanufacture og Soul Of A New Machine.

Lenke til kommentar

Får nesten oppdatere litt:

 

Judas Priest

Iron Maiden

Hammerfall

Iced Earth

W.A.S.P.

Arch Enemy*

Children Of Bodom

In Flames

 

Pluss en god del andre band som ligger litt på grensen mellom rock og metal, tar ikke de med.

 

*Jeg er mektig imponert over at en dame kan synge så godt, høres ut som en mann.

Endret av kjehaako
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...