Gå til innhold

Se Nokias nye kamskjellsmodell

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Syns den var stygg,rzr telefoner er runde i kantene denne var mer firkanta minner litt om volvo 240 :)

7670894[/snapback]

Jeg synes den så helt konge ut! (og det gjør 240 også)

Skrevet
Batteri: Tale: 2 timer. Hviletid: 8,5 døgn (3G), Tale: 2,75 timer. Hviletid 8,5 døgn.
Jeg la ikke merke til dette før Carnifex nevnte det. Kan Nokia virkelig skryte av å ha laget en tynn Symbian-telefon uten kompromis når batteriet er mer søppel enn på klossete N73?
Skrevet

Synes de skal ha skryt for å ha pakket s60 inn i den der. Hadde kansje vært bedre med seies40, men jeg synes den var aktuell uansett dårlig batteritid.

Skrevet

Flott telefon, og series 60 OS er en god nyhet som gjør telefonen kraftig med mange muligheter.

Batterilevetiden er dog et problem som vil begrense salget av denne. Litt mykere kanter hadde også vært å foretrekke, den så litt for hjemmesnekret ut.

Men ellers et skritt i riktig retning, jeg er fan av stor skjerm i tynn kamskjell, da det beskytter skjermen godt.

Skrevet

Ser interessant ut denne da! Endelig har Nokia klart å lage en tynn telefon ;) Not bad.. Det at den er en symbian telefon er heller ingen minus! Så for ikke å snakke om skjermen :cool: 2,4".. Er det ikke det samme som på N73?

Skrevet

Batteritiden ser dårlig ut på papiret, men jeg har en mistanke om at den yter bedre i forhold til oppgitt tid i forhold til Sony Ericsson, som pleier å oppgi rause batteritider. Jeg har hatt flere SE-modeller der batteritidene er langt fra de oppgitte.

Men uansett burde Nokia fått til noe sprekere. Denne telefonen bruker sikkert godt med strøm, ut fra spesifikasjonene å dømme.

Også for meg vil en slik telefon, med slike batteritider, være uaktuell.

Skrevet

Ut fra bilde i artikkelen må dette være en av de mest skamløse ripoff jeg noen ganger har sett, sitter med en V3 ved siden av med nå og jeg må bare le, er det mulig………….?

:!:

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...