Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvordan sovne fortere ?


TanglewoodD

Anbefalte innlegg

Hmm....Var ute for en uheldig episode for litt siden, da tok jeg en paralgin forte hver kveld. Sovna som en stein :)

7864035[/snapback]

Paralgin forte funker ikke på meg :dontgetit:

Jeg skulle liksom ta dem når jeg hadde brukket kragebeinet, men de funka dårligere enn paracetamol :nei:

Jeg fikk ikke engang bivirkninger av dem! Så ubrukelige var dem for meg.

 

For å sovne fort trenger du bare å lukke øynene, åpne dem hvert femte sekund og lukke dem veldig fort igjen. Man blir veldig avslappet av det og sovner etter noen minutter vanligvis. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om man skal sove hjelper det med vaner. Ligge i samme stilling. Jeg har tre stillinger jeg bruker i samme rekkefølge før jeg sovner. Når jeg er i den tredje, sovner jeg etter 2sek.

Annen ting kan være å lese ca en halvtime før du sovner(hver dag). Vaner er gode å ha når man skal sove..

 

Ellers kan du få mora de til å gi deg en sovepille som funker ûberbra, men som egentlig bare er en hodepinetablett. :ph34r:

Lenke til kommentar
[ Og ikke ha noe du ikke har gjort, eller noe du gruer deg til, f.eks en framføring du ikke har øvd på.

7668834[/snapback]

 

 

åhhh... Akkuratt det der er utrolig irriterende! Gruer man seg til noe får man hvertfall ikke sove!

 

Men til de som sier at man skal gå vekk fra dataen. Det er ikke så enkelt som man trur... Det er ikke noe annet å finne på :thumbdown:

 

Men en ting til som er sykt irriterende, og som noen over her nevnte så vidt, er når man er drit trøtt og vil gjerne legge deg til å sove, men så må man inn på badet å pusse tenna... da blir man lys våken igjen! :hrm:

 

Rart med det :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...