Gå til innhold

Dell UltraSharp 3007WFP-HC


TommyGun77

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En liten fugl hvisket meg i øret at denne kommer på tilbud i morgen...

8049018[/snapback]

 

 

Hva for et skjermkort bør man ha til denne?

8049727[/snapback]

 

Skal man spille spill i den høyeste oppløsningen (med litt effekter også :) )denne skjermen støtter, 2560 x 1600 Pixels, trenger man toppkortene og gjerne crossfire el. SLI.

8052885[/snapback]

 

 

Jeg er dessverre utdatert på kunnskap på hvilke kort vi da står igjen med - vet at jeg vil ha DX 10 støtte og et kraftig kort - men hvilke bør jeg da vurdere? Vet jeg er grønnsak på området - verdsetter virkelig innspill fra de som har litt peiling på dette :)

Lenke til kommentar
En liten fugl hvisket meg i øret at denne kommer på tilbud i morgen...

8049018[/snapback]

 

 

Hva for et skjermkort bør man ha til denne?

8049727[/snapback]

 

Skal man spille spill i den høyeste oppløsningen (med litt effekter også :) )denne skjermen støtter, 2560 x 1600 Pixels, trenger man toppkortene og gjerne crossfire el. SLI.

8052885[/snapback]

 

 

Jeg er dessverre utdatert på kunnskap på hvilke kort vi da står igjen med - vet at jeg vil ha DX 10 støtte og et kraftig kort - men hvilke bør jeg da vurdere? Vet jeg er grønnsak på området - verdsetter virkelig innspill fra de som har litt peiling på dette :)

8055164[/snapback]

 

 

Her er en del testsider fra Anandtech som viser toppkortene testet i denne oppløsningen.

http://anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=2870&p=21

Lenke til kommentar

Jeg er dessverre utdatert på kunnskap på hvilke kort vi da står igjen med - vet at jeg vil ha DX 10 støtte og et kraftig kort - men hvilke bør jeg da vurdere? Vet jeg er grønnsak på området - verdsetter virkelig innspill fra de som har litt peiling på dette :)

8055164[/snapback]

 

 

Her er en del testsider fra Anandtech som viser toppkortene testet i denne oppløsningen.

http://anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=2870&p=21

8055310[/snapback]

 

 

Takk - endelig en som gir et konkret svar!

Bør vente på R600 fra ATI eller? Midten av april sies det er leveransetid. Da synker 8800 kortene trolig i pris.

 

Vet jeg pusher temagrense nå - men hva er anbefalt beste/stabile highspec PC der ute - hvilken leverandør er best? Hvilken link finner jeg nogenlunde objektivt svar på dette på - er ikke interessert i å fikse altmulig selv. Synes mange topics virker fargede/unyanserte.

 

C

Lenke til kommentar
Estimert leveringsdato (på eller før denne datoen): 03/14/2007

8063031[/snapback]

Burde jo gå raskere, da dette vel er estimat for kjøp av PC, og de settes sammen etter din spec etter at du har bestilt. Er jo bare snakk om en "dings" som står på et lager og skal sendes avgårde.

 

Rop høyt når du får den. :dribble:

Lenke til kommentar
Stiv pris? Apple innførte vel sin Cinema 30" for to år siden med en prislapp på over 40K. Og da de første 14" LCD-skjermene kom i salg rett etter årtusenskiftet lå de priset med ca 1000kr pr tomme. Så sett i perspektiv er dette et røverkjøp  :thumbup:

8096756[/snapback]

 

Joa, grei pris for skjermen isolert sett, men det er jo tross alt endel tusen vi snakker om! Inovative produkter er alltid dyre i starten, slik har det vært gjennom uminnelige tider...

 

Har fremdeles friskt i minne mitt første digitalkamera fra -98 som kostet 10 000 kroner den gangen med VGA oppløsning og floppy som minnekort! :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...