Gå til innhold

Dell UltraSharp 3007WFP-HC


TommyGun77

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aaaahhhh, jeg klarte ikke mere. Sjekk signaturen min :D  Gruver meg litt til å fortelle min samboer hva jeg betalte for dette... Jenter skjønner ikke slik :ermm:

 

Hva er forresten forskjellen på HC versjonen og den andre?

8098366[/snapback]

 

Gratulerer :thumbup:

 

Den nye modellen, UltraSharp 3007WFP-HC, skal først og fremst ha fått et langt bredere fargeregister. Det dekker nå 92 prosent av fargeutvalget til NTSC. Dell oppgir ikke hvor stort fargeregister dagens modell, 3007WFP, har, men forteller at de fleste skjermer dekker 72 prosent av NTSC-fargene.

Lenke til kommentar
Tommy: Har du også fått denne statusen på tracking-sidene til Schenker?

 

"2007-03-07  NO - Alnabru ARRIVED TO TERMINAL"

 

Kanskje jeg og får min i morgen?  :whistle:

8098192[/snapback]

sjekket nå og jeg har samme!!

8098428[/snapback]

Ringte opp til Schenker kundeservice og godsnakket litt med dem, så det er mulig de kunne få den på en bil med levering i kveld mellom 17:00-21:00... :dribble:

 

Edit: Etter det jeg kan se har HC-modellen noe bedre kontrast, lysstyrke og lavere responstid enn den gamle. Forhåpentligvis har de også blitt kvitt litt av problemet med ujevn bakgrunnsbelysning som det var på ikke-HC-modellen.

Endret av Krapfoss
Lenke til kommentar
Tommy: Har du også fått denne statusen på tracking-sidene til Schenker?

 

"2007-03-07  NO - Alnabru ARRIVED TO TERMINAL"

 

Kanskje jeg og får min i morgen?  :whistle:

8098192[/snapback]

sjekket nå og jeg har samme!!

8098428[/snapback]

Ringte opp til Schenker kundeservice og godsnakket litt med dem, så det er mulig de kunne få den på en bil med levering i kveld mellom 17:00-21:00... :dribble:

 

Edit: Etter det jeg kan se har HC-modellen noe bedre kontrast, lysstyrke og lavere responstid enn den gamle. Forhåpentligvis har de også blitt kvitt litt av problemet med ujevn bakgrunnsbelysning som det var på ikke-HC-modellen.

8098564[/snapback]

hvor i landet bor du og hva er nr til Schenker?

Lenke til kommentar
Fikk fortalt det til min sambo over middagen nettopp. Fikk sinnarynke til å begynne med, men det roet seg etter jeg dro historien om en musiker og et bra instrument å spille på :roll:

 

7 til 10 dagers levering er jaggu ikke kjapt! Hvor lang tid har det tatt med dere?

8098964[/snapback]

Hahaha..

 

Du får den nok raskere enn det, min ble sendt på mandag.

Lenke til kommentar
Fikk fortalt det til min sambo over middagen nettopp. Fikk sinnarynke til å begynne med, men det roet seg etter jeg dro historien om en musiker og et bra instrument å spille på :roll:

 

7 til 10 dagers levering er jaggu ikke kjapt! Hvor lang tid har det tatt med dere?

8098964[/snapback]

Hahaha..

 

Du får den nok raskere enn det, min ble sendt på mandag.

8099111[/snapback]

 

Fett! Kanksje jeg har den tidlig neste uke da!

Endret av Dentro
Lenke til kommentar
Fikk fortalt det til min sambo over middagen nettopp. Fikk sinnarynke til å begynne med, men det roet seg etter jeg dro historien om en musiker og et bra instrument å spille på :roll:

 

7 til 10 dagers levering er jaggu ikke kjapt! Hvor lang tid har det tatt med dere?

8098964[/snapback]

Hahaha..

 

Du får den nok raskere enn det, min ble sendt på mandag.

8099111[/snapback]

 

Har kun et xfx 7800 gt kort ,noen som tror det holder til denne skjermen?

Lyst til å bytte ut min dell 24" nå når prisen er såppas lav.

Lenke til kommentar

Litt off topic, men jeg har annonsert en 20" nec skjerm. Fikk nettopp en mail:

 

m ismail from canada , i saw your item and i am very much interested in it, i wanted to know the condition of the item so that i can buy, get back to me as urgent inorder to do the payment on time, i will be paying thruogh paypal, and i will want you to help me ship to my other company in africa...pls get back to me.

thanks

ismail

 

Lukter Nigeriansk mafia av dette eller? :ph34r:

Lenke til kommentar
Litt off topic, men jeg har annonsert en 20" nec skjerm. Fikk nettopp en mail:

 

m ismail from canada , i saw your item and i am very much interested in it, i wanted to know the condition of the item so that i can buy, get back to me as urgent inorder to do the payment on time, i will be paying thruogh paypal, and i will want you to help me ship to my other company in africa...pls get back to me.

thanks

ismail

 

Lukter Nigeriansk mafia av dette eller? :ph34r:

8099335[/snapback]

hold deg unna, det der er svindel.

Lenke til kommentar

Da er den bestillt. Gleder meg stort til å teste den. Har per i dag en Dell 2007WFP som jeg har vært svært fornøyd med. 30" skal benyttes til fotobehandling og noe spilling. Har en overklokka E6600 samt Asus 8800GTX.

Endret av ronsand
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...