Gå til innhold

Generell diskusjon rundt Vanguard: Saga of Heroes!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, nei, nei, nei!

 

jeg sendte mail til SOE og lurte på om det gikk an å oppgradere kontoen min til collectors edition når jeg får den.

 

Tror dere ikke at de klarte å kansellere digital download pre-orderen min!?!?!?!?

 

:(  :(  :(  :(  :(

7813810[/snapback]

 

Au da :(

7813895[/snapback]

 

OJ! Det var kjapt. fikk mail fra SOE nå, de har fiksa det :!: :!: :!: :!:

Lenke til kommentar
1 time nede sa dem. Er vel snart 2 nå   :roll:

 

Droppet byturen i dag til fordel for Vanguard. Håper inderlig at serveren kommer opp snart  :D

7812694[/snapback]

 

Me2

7812810[/snapback]

me3

 

ingen info ute?

7812842[/snapback]

 

M4 faktisk. Men tok meg en liten trall her med noen venner så det ble jo litt fest alikevel men jeg spille vg :(

Lenke til kommentar
Lurer på om topic opphaver kunne ordnet på topicen litt?

Får spillet er jo i prerelease og er released om bare 2 dager.

7814938[/snapback]

 

 

Good idea! Så kan dem som vil diskutere videre i den tråden her :)

 

 

Edit:

Endelig kom det en ekstra EU-PvE server. Det trengtes sårt.

 

"Due to the overwhelming response from our European player base, we are pleased to announce that we will be bringing another European server online. Infinium will be a PVE server located, as with the rest of the European servers, in Amsterdam. The support we’ve received from our European player base has been tremendous, so a big thanks to all of our players overseas!

 

Infinium is coming online right now, so log in and check it out!"

Endret av Ambassador
Lenke til kommentar

Jasså så dette kommer imorgen? Har ikke fulgt særlig med dette spillet, men har fått med meg at det ligner en del på wow i brukergrensesnittet. Hvordan er det med bugs? Skal starte å spille et mmo og vurderer wow igjen siden jeg har konto, men begynner å sikle litt på dette..

 

edit: lief

Endret av empatiy
Lenke til kommentar
Jasså så dette kommer imorgen? Har ikke fulgt særlig med dette spillet, men har fått med meg at det ligner en del på wow i brukergrensesnittet. Hvordan er det med bugs? Skal starte å spille et mmo og vurderer wow igjen siden jeg har konto, men begynner å sikle litt på dette..

 

edit: lief

7822813[/snapback]

 

 

Vel, jeg vil nok påstå at Vanguard er en del vanskeligere en WoW. Det er f.eks. fryktelig kjipt å dø langt inne i en grotte, for da kan det bli en vanskelig corpsrun ;) NB: En kan summone corpset til et alter, men det koster noe peng. Questsystemet og interfacen er ganske likt med WoW.

 

Er nok noen bugs igjen enda, da spillet er så nytt, men det har blitt mye bedre bare dem siste 3 ukene. Du trenger dog en skikkelig pc for å kjøre vanguard i all sin prakt :D

 

Er veldig vanskelig å sammenligne WoW og Vanguard. Bør nesten prøve vanguard selv for å finne ut om det passer for deg.

 

Jeg er lvl 10 cleric, og storkoser meg i vertfall. Skal begynne å crafte når jeg kommer heim fra jobb i dag :thumbup:

Lenke til kommentar
Blerh noen som har funnet katten stripes? Har sprunget ørten gangen nå i rindol field uten å finne den pokkers katten! Føler ikke jeg kan komme videre før jeg har gjort dette livsviktige oppdraget!

7823258[/snapback]

 

 

Prøvd å spørre noen ingame? pleier som regel å funke for meg når jeg står fast med noe.

Lenke til kommentar
Er spillet fremdeles i open beta stadiet? Kunne tenkt meg å prøve det før det var for seint.

7824659[/snapback]

 

 

De som preordra har fått headstart på 4 dager(siden fredag) men spillet blri offisielt utgitt imorgen for resten av verden.

 

 

Edit: Så ja det er nok forseint.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...