Gå til innhold

Generell diskusjon rundt Vanguard: Saga of Heroes!


Anbefalte innlegg

Å, bare vent å se i kveld. Garantert ett eller annet som skjer, slik at det ikke blir mulig å spille. Slår ikke feil  :p

7803000[/snapback]

Så sant, så sant... Ingen MMO uten oppstarts problemer. :hrm:

Noen som testet Dark and Light? Det var iaf en syk nær-døden-av-frustrasjon opplevelse.

 

Dette er den andre patchen siden i går, og den fjerde eller femte siden open beta stengte - så jeg håper de har closed beta testere nok til å nagle evt. krise feil. Når man starter klienten nå, får man opp toon design før server select - og det er jo litt "annerledes".

 

Ellers blir det sikker lag-og-kø-helvete pga 100 spillere per mob i oppstartsområdene. Gurimalla som jeg gleder meg :D :D :D

7803094[/snapback]

 

JAAAA jeg var SOG Pioneer og det ble for mye for meg. Vil nok si at Vanguard ligger milevis foran DnL med tanke på å være klare til release. Endte opp med L2 istedenfor på den tiden...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Å, bare vent å se i kveld. Garantert ett eller annet som skjer, slik at det ikke blir mulig å spille. Slår ikke feil  :p

7803000[/snapback]

Så sant, så sant... Ingen MMO uten oppstarts problemer. :hrm:

Noen som testet Dark and Light? Det var iaf en syk nær-døden-av-frustrasjon opplevelse.

 

Dette er den andre patchen siden i går, og den fjerde eller femte siden open beta stengte - så jeg håper de har closed beta testere nok til å nagle evt. krise feil. Når man starter klienten nå, får man opp toon design før server select - og det er jo litt "annerledes".

 

Ellers blir det sikker lag-og-kø-helvete pga 100 spillere per mob i oppstartsområdene. Gurimalla som jeg gleder meg :D :D :D

7803094[/snapback]

 

Det var da rart... Startet patcheren i går, men den lastet ikke ned noen patcher :hmm: Har ikke lastet ned en patch siden betaen sluttet heller. Vel, får teste når jeg kommer heim fra jobb :p

 

Toon-design??

 

Hvilken class of rase har du planer om å spille som Fuz? Jeg kommer til å spille High Elf Cleric.

Lenke til kommentar
Har et lite spørsmål: Når får jeg min CD-key? Rekner med den trengs når jeg skal spille i kveld.

7803531[/snapback]

 

Digital Download eller retail?

 

Digital download trenger du ikke key på, da kontoen er direkte klargjort.

Ved retail kommer det an på butikken du har forhåndsbestilt fra.

Lenke til kommentar
Det var da rart... Startet patcheren i går, men den lastet ikke ned noen patcher  :hmm:  Har ikke lastet ned en patch siden betaen sluttet heller. Vel, får teste når jeg kommer heim fra jobb  :p

 

Toon-design??

 

Hvilken class of rase har du planer om å spille som Fuz? Jeg kommer til å spille High Elf Cleric.

7803396[/snapback]

Toon-design, dvs panelet hvor du velger rase og klasse.

 

Er ikke 100% bestemt på rase enda - har en del gamer kompiser som også skal starte - så vi prøver vel å koordinere slik at vi er i samme faction. Klasse... vel det er mange morsomme - vi får se.

Lenke til kommentar
Har forhåndsbestilt fra Gamestop.com -- altså retail. Jeg klikker vinkler hvi hef ikke får spilt ikveld. :cry:

7803596[/snapback]

 

 

Da kan det se dårlig ut om du ikke har fått tilsendt noe på mail eller allerede fått noe i posten gitt...

7803789[/snapback]

 

Faen heller. Den eneste mailen jeg har fått fra de er ordrebekreftelsen. Lurer på om jeg bare skal drite i de og bestille fra SOE-station-greia. :mad:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...