Gå til innhold

Generell diskusjon rundt Vanguard: Saga of Heroes!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har et problem, når jeg klikker på en character, der nede hvor server navnet skal stå står det bare at alle serverne er nede. Vett ikke helt hvor characterene mine er, siden jeg bruker 2-3 navn på 3servere :p

 

Edit: Kanskje fordi nettopp alle serverne er nede? Dæven døtte klarte ikke å logge inn :\

 

De var visst oppe, bare litt problemer med å få komme inn. Men når jeg endelig kom inn og fikk bestemt meg for classe, så har et nytt problem oppstått, jeg har ikke fått mine racial abilities som Druid. Det var ingen problem som Warrior eller Rogue, aaargh. Har prøvd med to Druids nå.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar
Mer kaotisk på character screenen min, har nesten ikke peiling på hvor noen av characterene hører hjemme(servere).

 

Men har hvertfall to så langt på Gelenia - Perk og Huk, halfling rogue og druid :)

7810891[/snapback]

 

 

Spiller på Gelenia jeg også. Kaller characteren min for Aranath Grimfeather. Hva heter din char? Tenkte på å legge deg til i friends-lista om det er mulig :D

 

 

Edit:

Bah... Såg ikke at du hadde skrevet navna der :-p Legger deg til neste gong jeg logger på.

Endret av Ambassador
Lenke til kommentar
Mer kaotisk på character screenen min, har nesten ikke peiling på hvor noen av characterene hører hjemme(servere).

 

Men har hvertfall to så langt på Gelenia - Perk og Huk, halfling rogue og druid :)

7810891[/snapback]

 

 

Spiller på Gelenia jeg også. Kaller characteren min for Aranath Grimfeather. Hva heter din char? Tenkte på å legge deg til i friends-lista om det er mulig :D

 

 

Edit:

Bah... Såg ikke at du hadde skrevet navna der :-p Legger deg til neste gong jeg logger på.

7811012[/snapback]

 

 

Legg gjerne meg til friendslista også :) Kaller meg Smooth og er for øyeblikket lvl 8 shaman og 4 outfitter

Lenke til kommentar
Mer kaotisk på character screenen min, har nesten ikke peiling på hvor noen av characterene hører hjemme(servere).

 

Men har hvertfall to så langt på Gelenia - Perk og Huk, halfling rogue og druid :)

7810891[/snapback]

 

 

Spiller på Gelenia jeg også. Kaller characteren min for Aranath Grimfeather. Hva heter din char? Tenkte på å legge deg til i friends-lista om det er mulig :D

 

 

Edit:

Bah... Såg ikke at du hadde skrevet navna der :-p Legger deg til neste gong jeg logger på.

7811012[/snapback]

 

 

Legg gjerne meg til friendslista også :) Kaller meg Smooth og er for øyeblikket lvl 8 shaman og 4 outfitter

7811342[/snapback]

 

 

Will do! :)

Lenke til kommentar
1 time nede sa dem. Er vel snart 2 nå   :roll:

 

Droppet byturen i dag til fordel for Vanguard. Håper inderlig at serveren kommer opp snart  :D

7812694[/snapback]

 

Me2

7812810[/snapback]

me3

 

ingen info ute?

7812842[/snapback]

 

 

Dette ble nylig postet på Tentonhammer :

 

this just posted on vanguard radio, why its not on main site beats me but still

 

 

Written by QforQ

Saturday, 27 January 2007

Announced by Glip a few minutes ago:

 

Euro servers should be up and locked in about 25-30 minutes. Once that has happened we can just unlock them and folks can start logging in again.

 

The reason they have been down is just some logistical issues with having the servers in Amsterdam rather than here in San Diego. Folks want servers located in Europe, but they want us to be able to work with them as if they were in San Diego. Its a balancing act, and it takes some time to perfect.

 

Fortunately, you should all be pleased to know that the European servers are also going to be upgraded at the end of the weekend (4am Monday, Amsterdam time). So at the very least, there's that.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...