Gå til innhold

Generell diskusjon rundt Vanguard: Saga of Heroes!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker som det varierer mye på ytelsen til folk, jeg sitter med cd6400 2gb ram og x1950pro og klarer knapt spille spillet på den laveste settingen.

 

En annen her på forumet sa han spilte på en amd 3700 gf7900 og spilte vel på noe av den høyeste settingen i 1600-1200.

 

Minner meg mye om eq2, hadde god maskin men klarte aldri spille spillet høyere en laveste setting, som ble slitsomt i lengden. Men spillet har nettopp kommet ut og rekner med det kommer noen twike guider etterhvert og at spillet blir bedre optimalisert eller hva det heter.

 

Men jeg tror du vil slite sinnsykt med den laptopen.

Lenke til kommentar
Vil jeg klare å kjøre dette med min laptop?

 

Mobile Centrino 1.7

1024mb ram

Radeon 9700 128mb

 

Eller må jeg se langt etter å få spilt dette spillet?  :cry:

7839296[/snapback]

 

 

Auch! Vil nok ikke anbefale deg å spille Vanguard på den PC-en der nei :no: Mulig du klarer å starte det, men det kommer til å hakke noe enormt.

 

Rett meg om jeg tar feil :p

Lenke til kommentar
Ja, blir nok Vanguard på meg også. Bare det å kunne utforske en så stor verden er grund nok til å teste spillet.  :D

7839286[/snapback]

 

 

Ja, verden er meget stor nå, og den blir bare større med tiden også. Du bør ha en del peng fremover om du skal henge med på landmassene though. SOE er flink til å pøse på med utvidelsepakker :whistle:

Lenke til kommentar
Noen som har funnet ut noe angående player houses? Hvor man kan ha det, hvor mye det koster etc?

7839586[/snapback]

 

 

Du finner "plots" rundt om i verden hvor du kan bygge hus/guildhall. Plots finnes i bestemte områder, slik at det blir til byggefelt. I slutten av betaen kostet det ca. 2 gold pr plot.

 

Hakke peiling på hvor mye det koster å bygget et hus. Kan jo bygge selv, men regner med at en trenger skyhøy skill i Artific (eller hva den skillen nå heter) :p

Lenke til kommentar
Ny pc igjen? Kjøpte nye deler for et par måneder siden, som jeg sa lenger oppe så har jeg Core Duo 6400, 2gb ram, og radeon x1950pro.

 

snufs

7840773[/snapback]

 

 

Sorry, glemte helt av at det var du som postet over. Men rart da. Jeg har noe lignende oppsett, men med x1900xtx i stedet for det som du har. Hakker en del når jeg kommer inn i byer eller der det er mange NPC/players, men ellers så ligger jeg på rundt 30-40 fps jevnt.

Lenke til kommentar

Altså dette med FPS, kommer veldig mye an på hver og enkelt.

Oppsettet(se profil)

Jeg spillet med høyeste detalje nivå(litt tweaking i vgclient.ini) i oppløsning 1600x1200 har et sted mellom 30-60 i ute områder, men i byer med masse folk kan fps ligge på rundt 10-20fps, men dette går helt greit for min del.

Lenke til kommentar
Ny pc igjen? Kjøpte nye deler for et par måneder siden, som jeg sa lenger oppe så har jeg Core Duo 6400, 2gb ram, og radeon x1950pro.

 

snufs

7840773[/snapback]

 

 

Sorry, glemte helt av at det var du som postet over. Men rart da. Jeg har noe lignende oppsett, men med x1900xtx i stedet for det som du har. Hakker en del når jeg kommer inn i byer eller der det er mange NPC/players, men ellers så ligger jeg på rundt 30-40 fps jevnt.

7840858[/snapback]

 

hva skriver man for å se fps på vanguard,på det oppsette jeg har så hakker det lit,og en del i byer

Lenke til kommentar
Eh, ikke for å være ekkel, men hvordan har det seg at en PC som kan takle Vanguard ikke har DVD? Alle PCer fra de siste årene har DVD, og hvis du bygger selv er det da ikke noe problem å sette in en DVD-RW.  :)

Edit 1, 2 & 3: Jeg kan ikke skrive  :thumbdown:

7837612[/snapback]

Forrige gang jeg oppgraderte kjøpte jeg ikke DVD-spiller. Så enkelt er det. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...