Gå til innhold

South Park - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva faen? Mr. Hankey er en av de viktigste figurene i South Park.

 

Dere er ikke ekte SP-fans hvis dere ikke liker han. Men så har ikke jeg sett så mye på de nyere episodene (sesong 6 og utover). Uansett så er mr. hankey en klassiker og en av de originale figurene. Han var hvertfall ganske så pop når de første episodene av south park ble sendt.

 

Nanny er ikke en av de beste etter min smak :p Langt ifra.

Lenke til kommentar
Da er jeg ikke ekte SP-fan for jeg tåler rett og slett ikke den lille dritten, bokstavelig talt. Han er slitsom og finnes ikke morsom i mine øyne, serien kunne godt klart seg uten han. Tør nesten påstå at han er like slitsom som Jakovasaurs!

7654615[/snapback]

 

 

2nd.

 

Elsker når Cartman sier "screw you guy, im going home" eller "I hate you guys"

Lenke til kommentar
Da er jeg ikke ekte SP-fan for jeg tåler rett og slett ikke den lille dritten, bokstavelig talt. Han er slitsom og finnes ikke morsom i mine øyne, serien kunne godt klart seg uten han. Tør nesten påstå at han er like slitsom som Jakovasaurs!

7654615[/snapback]

Hehe....ja, Jakovasaurus var ganske så irriterende :p

Lenke til kommentar
Hva faen? Mr. Hankey er en av de viktigste figurene i South Park.

 

Dere er ikke ekte SP-fans hvis dere ikke liker han. Men så har ikke jeg sett så mye på de nyere episodene (sesong 6 og utover). Uansett så er mr. hankey en klassiker og en av de originale figurene. Han var hvertfall ganske så pop når de første episodene av south park ble sendt.

7654323[/snapback]

Jeg er ekte fan, og hater fortsatt Hankey..

 

Fullt mulig, det :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...