Gå til innhold

tilbakemelding på side ønskes av I.E brukere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjesteboka er for stor for resten av layouten, hvis du ikke visste det allerede.

7617766[/snapback]

 

er ikke det i firefox/opera :p

av en eller annen grunn så kommer ikke sida opp i de dimensjonene jeg spesifiserte i css dokumentet(kun I.E) :/

men ja jeg vet boka er for stor i I.E

Lenke til kommentar
Jeg bruker ikke IE, men Firefox. Riktig nok på Mac, men likevel.

 

"Oooh yeah! diggity diggity!" på forsiden går over hverandre, den siste diggity ligger halvveis over resten. Er dette meningen? :)

7617840[/snapback]

hmm strange.. funker i værtfall fett i firefox på alle maskinene jeg har testa den på.. kjører linux selv, og hadde et lignende problem, men ordna seg når jeg oppdaterte til nyeste versjon av firefox, har du nyeste?

 

sida vises forøvrig sånn her over alt hvor jeg har testa det :)(note: vedlagt bilde)

 

edit: den feilen fiksa jeg forresten en gang, men gadd ikke beholde endringen, for da føkka headeren seg no grusomt :p fix: endra bredde fra %(prosent) til pixler i css dokumentet

post-57768-1167659211_thumb.png

Endret av ZeS
Lenke til kommentar
Ja, jeg har aller nyeste versjon. Her er et lite bilde (Safari skin, men er Firefox <3):

 

*snip*

7617885[/snapback]

STEIKE! den var ny! det der var jo igrunn jævli rart da.. ettersom gjesteboka ligger inni div'en til hovedsida, så den skulle jo bare ha utvida seg som den gjør overalt ellers :S så det der var snodig :p

edit: menyen ser også ut til å være for smal der.. må være pga. % bredde i css

 

edit 2: lagt til en test side med egen css nå. gjort om alle %bredde til pixler. link ble det bedre der? med text som overlapper hverandre osv?

Endret av ZeS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...