Gå til innhold

COD3 eller Gears of war til 360?


habberst

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hei..

 

jeg skal ha et nytt spill i dag..

står mellom gears of war eller Cod 3.

jeg synes begge spillene virker bra..

men vil høre om dere har noen erfaringer med begge?

 

mvh

habbe

7605984[/snapback]

Heisann habbe :)

 

Jeg har begge spilla du vurderer å kjøpe her!

 

Jeg hadde uten å blunke gått for Gears of War!! CoD3 er bare bra multiplayer, men fortsatt ikke like gøy og underholdene som GeoW.

 

Singelplayer biten i CoD3 skuffet meg, den er alt for linjer og byr på veldig liten utfordring. Kjøp deg heller Gears of War som byr på Co-op action til tusen, intense og herlige online kamper med kjekke folk fra forumet her!

 

Lykke til med valg av spill :thumbup:

Lenke til kommentar

enig i at begge har er bra spill..

 

har ikke spilt noe spes multiplayer i CoD3, men synes GeoW multiplayer er ganske kjedelig..

 

Coop derimot, er meget bra og er det beste med GeoW synes jeg..

 

Lordshaft: Singleplayer CoD3 (veteran) er mye vanskeligere enn i GeoW (insane), og det er heller ikke noe mer linært, synes jeg.

Lenke til kommentar

Jeg har begge jeg også, og jeg sier også klart Gears of War. Der er spillbarheten freshere og mer variert og grafikken selvfølgelig et par hakk heftigere. Det er litt køddig å lære seg effektiv bruk av cover-teknikkene til å begynne med, men når du har taket på det, er det utrolig lekkert.

 

Call of Duty 3 skuffa meg litt i forhold til de to tidligere spillene, i og med at action'en ikke er like underholdende, og det blir litt mye cinematiske elementer kasta på deg. Men for all del. Det er heseblesende action og fet grafikk. Men gå for Gears først. Og gjør deg selv tjenesten å vurdere Rainbow Six Vegas også... :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...