k.kr Skrevet 29. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2006 Etikk... Bør jeg holde kjeft om det, eller kontakte MS. eller legge det ut på nettet å vente på at de kontakter meg? Dette er ingen workaround, men er reel crack. Oppdaget det vel mer eller mindre ved et uhell... Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 29. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2006 Av ren interesse vil jeg gjerne vite dette, men det tillater nok dessverre ikke forumet ... Kanskje du kan sende mail til Microsoft og be om penger/spill for å fortelle dem om det? Goscinny Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 29. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2006 Hør med MS. For alt du vet er det bare en glipp som de vet om etc. Kan være mye. Eller så var du bare heldig =) Diskutere deg til en avtale? "GIMME 2MILLIONZ!!" Lenke til kommentar
JimL Skrevet 29. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2006 Såpass? Får håpe det er en reell sak du har stumbla over da. Syns du kan informere MS om det, sånn mot at du forklarer hva du gjør med Vista nå Kanskje de til og med ordner deg en gratis (og lovlig) versjon av Vista, hehe. (Hvis du ikke er en av de som har fått vista gjennom msdn-abonnementet da.) Lenke til kommentar
k.kr Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. desember 2006 Det tok jammen ikke lang tid fra jeg sendte e-mail til jeg fikk svar fra microsoft, det jeg har snublet over har vert en glipp og noe de ikke var klar over. Noen "finner-lønn" av noe slag ble konsekvent avvist, siden MS ikke vil la seg påvirke av utpressere... Men... Om det skulle vise seg å bli nødvendig ville MS ikke nøle med å sette inn juridiske tiltak... vel dette var altså takken... Tror nesten jeg kommer Til å laHstE den opP I en elleR Annen TEit side å Be om At den blit Ytterst godt distribuert Lenke til kommentar
JimL Skrevet 29. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Det ville jeg gjort. Om takken man får når man rapporterer inn ting er at MS vil vurdere sak om/når det måtte bli nødvendig syns jeg det bare er å kjøre på. Endret 29. desember 2006 av JimL Lenke til kommentar
nomore Skrevet 29. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2006 Det blir jo som når Politiet annmelder tipsere for falsk forklaring dersom de ikke klarer å spore opp hendelsen det ble tipset om. Hva blir resultatet da? Jo, at ingen tipser Surt, men lykke til Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 29. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2006 Synes Microsoft hadde en dårlig oppførsel her, og dette er da ikke utpressing (har ikke lest mailen, men virker ikke slik). Du hjalp dem med en stooor feil, og du blir møtt med en kald skulder med trusler om rettslig forfølgelse . Det frister vel ikke akkurat å hjelpe dem noe særlig dersom du skulle komme over noe liknende ... Goscinny Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 29. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2006 haha.. seriøst? Utrolig dårlig av Microsoft å behandle deg på den måten. Pga. det så synes jeg du skal dele det du fant ut med resten av verden. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 29. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2006 Sharing is caring! Lenke til kommentar
k.kr Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Alt var bare tull, ingentin her å hente... p.s. les bare de store bokstavene i forige innlegg fra meg... Jeg kommer ikke til å sove godt i natt... Endret 29. desember 2006 av k.kr Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 29. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2006 Alt var bare tull, ingentin her å hente... p.s. les bare de store bokstavene i forige innlegg fra meg... Jeg kommer ikke til å sove godt i natt... 7602012[/snapback] Har M$ hjernevaska deg nå? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 29. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Haha, genialt, k.kr! Rene Da Vinci-koden dette! ROFL! EndRet: DETTe var ILle. FryktELig DIrekte GrAsiøsT frekT! PuBEn fRister NEsten Da, Eller? Det var pes! Goscinny Endret 29. desember 2006 av Goscinny Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 30. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2006 Alt var bare tull, ingentin her å hente... p.s. les bare de store bokstavene i forige innlegg fra meg... Jeg kommer ikke til å sove godt i natt... 7602012[/snapback] Genialt! :!: Jeg hadde prøvd en gang til uansett...Jeg hadde sagt: "Hva faen..? Er dette takken? Jeg bytter til Linux!" Lenke til kommentar
miCro Skrevet 30. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2006 Haha, for en fantastisk tittel! Aner jeg en oppfølger til "Kjære, jeg krympet barna"? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 30. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2006 Etikk... Bør jeg holde kjeft om det, eller kontakte MS. eller legge det ut på nettet å vente på at de kontakter meg?Dette er ingen workaround, men er reel crack. Oppdaget det vel mer eller mindre ved et uhell... 7598995[/snapback] Hvis man snubler over en mer eller mindre "banale" feil i Vista, så skjønner jeg ikke helt hvorfor man skal trues til taushet. Det blir jo å skyte budbringeren. For noen dager siden publiserte flere nettsteder at: "Dato-triks åpner Vista" http://www.itavisen.no/php/art.php?id=362737 Skal man la være å skrive slikt? Ansvaret ligger vel først og fremst hos MS, så får de heller slippe en programvareoppdatering for å rette opp feil? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 30. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2006 Det tok jammen ikke lang tid fra jeg sendte e-mail til jeg fikk svar fra microsoft, det jeg har snublet over har vert en glipp og noe de ikke var klar over. Noen "finner-lønn" av noe slag ble konsekvent avvist, siden MS ikke vil la seg påvirke av utpressere...Men... Om det skulle vise seg å bli nødvendig ville MS ikke nøle med å sette inn juridiske tiltak... vel dette var altså takken... Tror nesten jeg kommer Til å laHstE den opP I en elleR Annen TEit side å Be om At den blit Ytterst godt distribuert 7601031[/snapback] Synd det da... Så nå gjør du? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 30. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2006 Synd det da... Så nå gjør du? 7605698[/snapback] Æh ... Lest det med store bokstaver? Goscinny Lenke til kommentar
teje Skrevet 30. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2006 evig bra!! da vinci koden ftw Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2006 *automatisk svar* Da ser vi oss ferdige med denne diskusjonen her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg