Gå til innhold

VC oppdatert igjen - Super Castlevaina IV!


Bagge

Anbefalte innlegg

Ved slaget midnatt ble VC på Wii oppdatert med følgende spill:

 

Baseball (NES)

Ice Hockey (NES)

R-TYPE (Turbografx)

Sim City (SNES)

Super Castlevania IV (SNES)

 

Mye snadder her, og da særlig Super Castlevania, som er blant de bedre spillene på VC så langt - anbefales varmt. Ellers er det verdt å få med seg Både Sim City og R-TYPE, dersom man liker de respektive sjangrene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Contra = Probotector i USA? Eller er det omvendt?

Uansett, når eg lånte SNES av ein kamerat for mangfoldige år sidan, så fekk eg hvertfall med Probotector, som er eit av dei feitaste side scrollande action spela ever.

 

Har Contra på SNES emulator på XBOX. Men der er det mennesker, ikkje robotar ein styrar.

7596685[/snapback]

Contra ble gitt navnet Probotector i Europa og endret til roboter istedet for mennesker. Historien er litt kuttet ned i Probotector også. Den japanske utgaven av Contra har også filmsekvenser mellom banene.

 

Og ja, Contra/Probotector er det beste av det beste :)

Lenke til kommentar
Bare synd at ingen NES eller SNES spill fungerer med komponentkabel da..   :thumbdown:

 

Ellers er det bra og se at det kommer flere spill..

7596283[/snapback]

 

OT:

Hæ? Hvor står dette hen? og hvorfor ikke?

7596867[/snapback]

Det skal funke, men enkelte har vistnok problemer med visse VC-spill når de bruker komponentkabler. Det blir helt sikkert fikset med en patch eller lignende i løpet av kort tid.

Lenke til kommentar

Har noen hørt noe mer hvorfor super contra ikke hadde kommet ut, eller om den har kommet ut nå? (sitter på jobb)

 

Eller så håper jeg veldig ice climber kan komme i en fremtidig release. Ja det er ett møkka spill men det er sinnsykt morsomt i 2 player alikevel! :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...