Darkdemo Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 hei jeg har et lite problem... vet ikke om noen har hørt om Megaman Battle Network 2 jeg..? men det som er problemet er... det litt inne i spillet... har kommet til et hus. med MASSE gas osv... men jeg kommer ikke igjenom en sånn kanon som skyter gas og kaster med på endre siden... noen som vet hvordan jeg kommer meg forbi? her blit avhenig av det spillet... hehe... er dumt at jeg ikke kommer meg videre!
Darkdemo Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Skrevet 28. desember 2006 her er noen bilder... kanjse dere skjønner da? noen som skjønner noe da?
nasum Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 Lenge siden jeg spillte dette, men syns å huske at det er noen kraner du må vri på for å skru av gassen.
Darkdemo Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Skrevet 29. desember 2006 ja jeg har kommet meg ovet til den andre siden nå... der var den 2 kraner keg kunne skru på... men nå går Gassen enda raskere.. jeg kjører spillet på en emulator. finnes det olle slowmotion?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå