Gå til innhold

Puben - Generell Fotballdiskusjon


danno_O

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Liverpool - Arsenal: 3-6

 

Makan til underholdende kamp er det lenge siden jeg har sett. Tar av meg hatten for Jeremie Aliadiere og Julio Baptista, for noen spillere. :)

7685635[/snapback]

Nå skal det sies at de ikke hadde store motstanden i dag. :ermm: Både keeper og midtforsvar fortjener ris etter dette. Paletta spilte virkelig en møkkakamp i dag. :ohmy:

Lenke til kommentar

Hyypiä var bedre jo. Han van mange dueller på hodet i forsvaret og scoret også med skallen. Allikevel trekker det veldig ned at han og Paletta kommuniserte på en horribel måte som gjorte at Arsenal nesten kunne spasere gjennom forsvaret vårt. Merker også at mannen begynner å bli litt gammel for PL. Rutinen har han, men fart og teknikk begynner å bli litt rustent.

Lenke til kommentar

Jeg fikk dessverre ikke med meg mer enn én omgang, men i den tiden jeg så, var Song meget god. Samtidig var det flere av juniorspillerene som var godt over Liverpool-nivå (dog på en dårlig LP-dag). Jeg tror Liverpool har litt for stor respekt for Arsenal, da de i realiteten burde matche tenåringer. At de tre siste har endt 3-1, 3-0 og 6-3 tror jeg ikke er tilfeldig.

 

Deilig å se at det gror godt i Arsenal-stallen. :)

Lenke til kommentar

David Beckham til LA Galaxy :(

 

Selv er jeg litt skuffa. Ansett Beckham som en av verdens beste midtbanespillere, og det er synd han setter seg selv ut av det Engelske landslaget for godt.

 

1,6 milliarder for å spille fotball noen år, er det vel ingen som hadde sagt nei til.

Lenke til kommentar
De fleste forsto jo etterhvert at det var dit han kom til å dra til slutt. Han er jo allerede Hollywood kjendis så. Tror han lever resten av sine dager der borte.

7701783[/snapback]

Han har nok gjort sitt, og hvem vet? Kanskje han klarer å

inspirere flere amerikanerne til å spille fotball profesjonelt.

Lenke til kommentar

Rafa Benitez hadde si eiga forklaring på ein del av det som skjedde på tirsdag. Bullshit, alt i hop.

 

"But we have to keep going, to do the same thing as Arsene. But if you want top-class players you must spend money, not only at senior level but at youth level too."

 

"We know the players, we know the names. We knew about some of these players that Arsenal have signed, we had reports on them. But if you cannot pay six million euros for (Abou) Diaby or Denilson, you cannot buy them."

Lenke til kommentar
Benitez bør selge fler av de middelmådige spillerne sine som ikke presterer, og heller investere i en eller to stjerner. Liverpool er en stor klubb, så tviler ikke på at de kunne skaffet seg store navn ditt. :yes:

7708860[/snapback]

Det kommer ikke til å skje, og det har jeg heller ingenting imot (som Liverpool-supporter).

Det er en større prestasjon å finne nykomlinger som viser seg å være bra,

enn å hente inn gamle stjerner som kanskje bare er et blaff i vinden.

Lenke til kommentar

Jeg synes også vi trenger å få noen på samme nivå som Gerrard til klubben. Trenger ikke å være så sinnsykt stjerner som alle vet hvem er, men må ha noen klassespillere.. Greit nok å finne noen som kanskje kan bli like gode om 5 år, men vi trenger det NÅ! Den eneste av nykomlingene på Liverpool i dag som jeg liker er Danny Guthrie, han kommer til å bli stor..

Lenke til kommentar
David Beckham til LA Galaxy :(

 

Selv er jeg litt skuffa. Ansett Beckham som en av verdens beste midtbanespillere, og det er synd han setter seg selv ut av det Engelske landslaget for godt.

 

1,6 milliarder for å spille fotball noen år, er det vel ingen som hadde sagt nei til.

Grunnen til det er nok ikke pengene, han driter nok av penger sammen med Gillette, men det var rett og slett fordi Real Madrid ikke ville tilby han videre kontrakt og. Men uansett, ingen ville sagt nei til 1,6 milliarder kroner, det har du helt rett i! :)

 

Synd at Beckham ender opp i USA, vekk fra kanskje verdens beste fotballkontinent - Europa.

 

Edit: Hmm, jeg ser nå (VG.no) at Real hadde et tilbud på kontrakt for Beckham, men at det var opptil han å bestemme hva han skulle gjøre.

Endret av Onyx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...