Gå til innhold

Puben - Generell Fotballdiskusjon


danno_O

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sier bare at det er feil å le av ting folk ikke kan noe for. Det var faen meg like før mannen døde, og nå er han så heldig å få spille igjen, så blir han hånet av tullinger som deg. Greit nok at du ikke liker Chelsea, men Petr Cech er en sympatisk fyr, som fortjener bedre enn det der...

Lenke til kommentar

Han har fått et delvis brudd i mellomfoten (metatarsal på engelsk). Det er samme skaden som Shrek hadde før VM. Owen (i fjor) og Beckham (2002) har hatt samme dritten.

 

I værste fall hadde han vært ute for resten av sesongen, men de siste rapportene tyder på at han er tilbake om ca. 10 uker. Grunnen til det er det altså er et delvis brudd, og ikke et brudd.

Lenke til kommentar
Jeg tror også Carew vil lykkes. Er vel egentlig den perfekte "target-man" for Villa. Med spillere som Agbonlahor, Moore og forhåpentligvis Ashley Young rundt seg kan det fort bli artig på Villa Park!

7783066[/snapback]

 

Blir spennende å se, har en følelse av at han kommer til å få en flying start. Så kan alt skje...

Lenke til kommentar
Carew vil nok slite hardt med tempoet i starten, men han blir nok farlig når han får tilpasset seg.  Uansett får han jo litt friere tøyler i England, kan rive og slite litt mer enn i Frankrike og Italia. Så dette kan bli gøy.

7793909[/snapback]

Jeg trot kanskje den franske spillestilen har passet Carw best hittil i karrieren. Blir artig å se hvordan han klarer seg i England...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...